گلگوتا شایسته قهرمانی است


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809277

مربیان تیم های فوتبال گل گهر و نساج پیس در نشست خبری از دیدار خود گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گله نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی تیم بسیار خوبی است و برنامه خوبی دارد. بازی بسیار سختی داریم اما دروازه بان هم هستیم و خدا را شکر با برد هفته گذشته در شرایط روحی و فنی خوبی قرار داریم.
وی افزود: زمین ورزشگاه امام رضا (ع) این امکان را به ما می دهد که یک بازی خوب و تاکتیکی انجام دهیم. امیدوارم از فرصت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم چون فردا یکی از 13 فینال خود را خواهیم داشت و امیدوارم با دست پر و سه امتیاز بازی را ترک کنیم تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم.

ساکت الهامی نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر گفت: بازی فردا بسیار سخت خواهد بود چرا که یک ماه پیش با گل گهر سیرجان در جام حذفی بازی کردیم و هر دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند. گل گهر یکی از تیم های مدعی قهرمانی است و به اندازه تیم های مدعی قهرمانی امتیاز کسب کرده است. هفت امتیازی که از گلگوتا گرفته شد، به نظرم فوتبال باید در زمین مشخص شود. این نوع جشن در فوتبال ما رواج پیدا کرده است، البته من نمی توانم نظر بدهم.
وی افزود: از این نظر گل گهر می تواند یکی از تیم های بالای جدول باشد و برای قهرمانی بجنگد. این تیم شایسته قهرمانی است و از مربی خوب و جاه طلبی به نام کالا نووی استفاده می کند. به همین دلایل بازی فردا سخت خواهد بود. ما هم به دنبال فوتبال زیبا هستیم تا هواداران را خوشحال کنیم و به هدفمان برسیم. از بازیکنانم می خواهم شجاعانه بازی کنند تا بتوانیم نتیجه کامل را کسب کنیم و این نتیجه به ادامه تیم نساجی کمک می کند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور یا نبودن اعضای تاثیرگذار تیمش مانند علیرضا حقیقی، ایوب کلانتری و … گفت. برای بازی فردا: نمی توان در مورد محرومیت شجاعی و کلانتری صحبت کرد. این را بدانید که اگر 11 نفر باشیم قطعا برای برد بازی می کنیم، البته می دانیم که با تیم بسیار خوبی بازی می کنیم که کار ما را سخت می کند.
الهامی در واکنش به برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: بحث مدیریت فوتبال است. هادم عزیز خسته نباشی به زحماتت میگم. انتخاب میرشاد ماجدی خوب بود و بازیکن انتخاب شد. قطعا با توجه به اینکه او فوتبالیست، مدیر و مربی بوده، همه شرایط را برای ریاست دارد و در صورت حمایت می تواند رئیس فدراسیون فوتبال شود.
وی در خصوص اظهاراتش پس از شکست نساجی مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: ما گروهی هستیم که به اتحاد و تعهد برای موفقیت رسیده ایم. صحبت های من بعد از بازی با پرسپولیس احساسی نبود و کاملا منطقی و درست بود. می دانم چه اتفاقی افتاد و باز هم می گویم که باعث شکست تیمم شدم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید