من مردی نیستم که فوتبال را به نامادریش بسپارم / گلگوتا فقط یک قلعه جدید نیست، من برای رسیدن به فوتبال ناب مبارزه می کنم.


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813720

اظهارات تند سرمربی تیم فوتبال گل گهر در اینستاگرام؛

سرمربی تیم فوتبال گل گهر پس از شکست مقابل استقلال از شرایط فعلی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امیر گله نویی سرمربی گل گهر سیرجان پس از شکست شب گذشته مقابل استقلال و فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی در نشست خبری شرکت نکرد و امروز در صفحه شخصی خود در پستی اینستاگرامی به انتقاد از وی پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر نوشت: من تازه از قطر به ایران آمده بودم و خانه دیگری جز استقلال پیدا نکردم. بهتر از این نمی توانست باشد، اما بدترین اتفاق در بازی اول رخ داد. من یک پنالتی را در فینال جام حذفی مقابل یک رقیب دیرینه از دست دادم.بزرگترین من در استقلال بود.

آنجا روی سکوها افرادی را دیدم که با وجود شکست نه چندان صادقانه از تشویق ما برای تقویت پایه های یکی از بزرگترین تیم های تاریخ کشور دست برنداشتند. آن روز متوجه شدم که نمی شود بدون عشق و مسئولیت در این خانه ماند، آنقدر ماندم، ادامه دادم و با همرزمانم جنگیدم که با پدر استقلال جشن ستاره دوم را گرفتیم.

البته این افتخار او را به قدری شرور و خسیس ساخته بود که به دلیل قانونی عجیب و ناگهانی استقلال بزرگ را به پایین ترین سطح فوتبال ایران فرستاد. اگر عشق نبود من و خیلی از دوستانم این روزها زنده نمی ماندیم، ادامه دادیم و بعد از ثبت رکوردها و موفقیت های مختلف، کفش هایمان را به دیوار خانه آویزان کردیم.

دوران مربیگری استقلال نیز پس از آزمون و خطا و کسب تجربه در سایر تیم ها رقم خورد. البته من آن را کمک خوبی برای این دوره نمی دانم و آن را حاصل لطف خداوند و حمایت هواداران و حضور بازیکنان ممتازی که با آنها کار کرده ام، می دانم.

در اینکه استقلال همیشه پاره ای از وجود من است شکی نیست اما قاعده فوتبال حضور ثابت در یک باشگاه به جز چند استثنا نیست و تقابل ها اجتناب ناپذیر است هر چند که خاطره خانه همیشه گوشه ای از قلب ماست. او در موقعیت نامناسبی قرار داشت که تاریخ شاهد آن بوده است.

دیروز در بازی تیم من که با کمک مدیران خوب و بچه های صادق و متعهد تبدیل به تیمی محترم و جنگنده شد، اتفاقاتی افتاد که برایم تازگی نداشت، اما چگونه به این درد عادت کنم؟ فقط ای کاش وسط چند نکته نبود که بدون سوء تفاهم و قضاوت راحت تر صحبت کرد.

من آدمی نیستم که فوتبال را به نامادریم بسپارم و تا امروز برای سربلندی تیمی که در آن مسئولیت دارم و بی عدالتی رسیدن به فوتبال ناب می جنگم. همانطور که در استقلال، سپاهان و تراکتور جنگیدم. چند روزی نگذشته بود که فراموش شدند و حقیقت وارونه شد.

من به مبارزه برای تیمم و موفقیت آن ادامه خواهم داد، اما به یاد داشته باشید که گلگوتا فقط یک قلعه جدید نیست. این یک باشگاه واقعی با مدیران قوی، هواداران وفادار و بازیکنان شایسته ای است که به آنچه که لیاقتش را داشتند پشت کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید