امام خمینی اسلام ناب محمدی را زنده کرد/ مبارزه با نظام سلطه یکی از مهمترین اصول سیاست بود


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843076

حجت الاسلام شاهروحی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را احیا کرده است، گفت: مبانی امام(ره) در ابعاد فرهنگی و سیاسی نیز در کتاب نور ثبت شده است و امروز رهبری پرچمدار این اصول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سفیر بهشت ​​حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروحی در جلسه برنامه ریزی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) باید پرچم ارزش ها و آرمان ها را به اهتزاز در می آورد. بسیج مستضعفین و مردم متدین و انقلابی و بعد از امام راحل، مقام معظم رهبری به بهترین نحو ادامه دادند و از اجرای برنامه های مختلف ضد انسانی دشمنان در جهان و منطقه جلوگیری کردند.

وی افزود: اصول امام (ره) در ابعاد فرهنگی و سیاسی نیز در صحیفه نور نوشته شده است و امروز رهبری پرچمدار این مبانی است، علاوه بر این که همه ما برای امام (ره) احترام خاصی قائل هستیم. حکیم و عارف «اما آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی که امام از خود بر جای گذاشت و اصولی که برای ما بیان و تبیین کرد میراثی ارزشمند و ارزشمند در اختیار ماست و موظفیم آن‌ها را در اصول و تطبیق اعمال کنیم. این اصول یعنی امام (ره) همیشه در میان ما زنده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امام (ره) در امر معنویت، اخلاق، عدالت و اصول مشارکت دارند و اصولی که بنده در سیاست داخلی مطرح کرده ام بر اساس دیدگاه و وحدت ملت است. مردمی بودن و اهتمام مسئولان به کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم و مبارزه با فساد از دیگر اصول امام است.

حجت الاسلام شاهروحی گفت: در سیاست خارجی، مبارزه با زیاده خواهی نظام سلطه از مهمترین اصول سیاست امام است و پاسداری از احکام اسلامی، مبانی فرهنگی ایشان و تربیت جوانان وفادار و انقلابی معنوی است. این موضوع در بسیجی که در حال پیگیری است بسیار مورد تاکید است.

وی بیان کرد: باید مبانی امام (ره) را جدی بگیریم و به سمت بالا حرکت کنیم و در این زمینه تعهداتی داریم و باید در مراسم تشییع این مهم را نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به قیام 15 خرداد گفت: مهمترین پیام قیام 15 خرداد برای تاریخ و نسل امروز و آینده این است که ظلم باقی نمی ماند و حکومت هایی که مردمی نیستند و بر اساس ظلم و ستم هستند نابود می شوند. آنها ممکن است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: در این برنامه ها و مناسبت ها نیاز به بازنگری و نشان دادن مجدد ارزش ها و آرمان ها داریم، همه مدیران و دستگاه ها باید به وظایف خود عمل کنند و مدیرانی که بومی و بومی نیستند باید در این موارد در شهرستان حضور داشته باشند. چند روزی “داشتن.

وی با اشاره به فضای شهری افزود: فضای فرهنگی و مذهبی شهرهای ما باید بیش از آنچه هست نشان داده شود و به گونه ای برنامه ریزی شود که این حضور یک حضور متفاوت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید