مردم به ظلم گلگوتا اذعان دارند


ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808461

سرمربیان تیم های فوتبال فجسپاسی و گل گهر در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری پس از شکست ۲ بر صفر فجر سپاسی شیراز مقابل گل گهر سیرجان گفت: با توجه به شرایط بازی عملکرد ضعیفی نداشتیم. نتیجه در دقیقه 40 می توانست برای ما سخت باشد. در نیمه اول مشکلات بزرگی داشتیم و اگر با تساوی به رختکن می آمدیم می توانستیم با جابجایی و تذکر حل کنیم.

وی با بیان اینکه گلگوتا در هر دو نیمه حمله کرد و در میدان فجر حضور داشت، افزود: سعی کردیم موقعیت دشمن را خنثی کنیم و از ضدحمله استفاده کنیم. ما تعدادی بازیکن کرونا داشتیم که نتوانستیم آنها را با تیم به سیرجان بیاوریم. اگر بازیکنان جدید ما به تیم نزدیک شوند، آماده شوند و خدای ناکرده با افراد دیگر هماهنگ شوند، بهتر از این می شویم.

سپاسی شیراز، سرمربی فجر در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان جدید تیمش راضی است و آیا اعضای جدیدی به تیم فجر اضافه خواهند شد، گفت: هر باشگاهی برای خودش برنامه دارد و بر این اساس بازیکنان را زیر نظر دارد، حالا باید صحبت کنیم. در مورد بازیکنان فعلی ما افراد خوبی را به خدمت گرفته ایم و من از عملکرد و شرایط آنها راضی هستم اما اگر آنها با سایر بازیکنان کنار بیایند بهتر خواهیم شد.


قلعه جدید: مردم نیاز به گلگوتا را تشخیص می دهند

امیر گالخنوی در نشست خبری پس از دیدار تیم های گل گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز که منجر به برتری دو بر صفر گل گهر شد، اظهار کرد: خدا را شکر بعد از این شرایط به پیروزی خوبی دست یافتیم. ما با فوتبال بسیار خوب، فوروارد و با موقعیت های زیاد به این پیروزی رسیدیم. قبل از اینکه درباره تیمم صحبت کنم باید به مردم خوب شیراز برای این تیم ارزشمند و با اخلاق تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه گل گهر و فجر سپاسی بازی پاکی را انجام دادند، گفت: فجر یکی از برنامه ریزی ترین تیم هایی است که در چند هفته اخیر با آنها بازی کرده ایم. حریف در نیمه دوم تغییراتی داشت و نیاز به زمان داشت. از بازیکنان و باشگاه تشکر می کنم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، اما با هم بودیم از جمله مدیران باشگاه و مربیان و یکی از فینال ها را بردیم.

سرمربی سیرجان گل گهر پیروزی تیمش و کلین شیت را از نکات مثبت این دیدار دانست و گفت: خدای نکرده این روند ادامه داشته باشد. مردم به ظلم گلگوتا اذعان دارند و شرایطی را که ما پشت سر گذاشتیم را درک می کنند. خدای ناکرده امر الهی به ما کمک خواهد کرد. در 10 روز گذشته همه متوجه شدند که ما مقصر نیستیم و هر کاری که قانونی بود انجام دادیم. دیگر نمی خواهیم به این مسائل فکر کنیم و به 13 فینال آینده فکر می کنیم. خدا نکند در پایان فصل اتفاقات خوبی بیفتد.

کالا نووی درباره گل کیروش استنلی در این دیدار گفت: او بازیکن با کیفیتی است و نیاز به زمان دارد. کیروش در سال گذشته کمتر بازی کرده و تیم ما هنوز هم نمی تواند به اندازه کافی به او غذا بدهد. از کیروش می خواهیم فشار را روی زمین حریف حفظ کند، توپ را بگیرد و در ارسال ها به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه اگر گل گهر تا دقایق پایانی با نتیجه یک بر صفر از فجر سپاسی جلو می افتاد شرایط متفاوتی پیدا می کرد، گفت: استنلی گل دوم را زد و به خودش و گل گهر کمک کرد. خدای نکرده این روند ادامه پیدا کند. با بازیکنانی که جذب کرده ایم می توانیم در هر بازی تغییرات خوبی در بازی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید