مشکلات گلگوتا به خاطر نامه من است!


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814572

سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و گل گهر پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر گفت: با توجه به بازی سختی که چهار پنج روز پیش و حدود 60، 70 دقیقه انجام دادیم، تیم ما با یک بازیکن کمتر بازی کرد. و ما فشار زیادی وارد کردیم. بچه های ما آمدند، سعی کردیم خوب ریکاوری کنیم و بچه ها را آماده کنیم.

وی با اشاره به بازی هفته گذشته مقابل نساجی افزود: در دیدار مقابل نساجی اتفاقی افتاد که به تیم ما ضربه زد. متأسفانه داور ما در این دیدار پنالتی نگرفت و می توان گفت کمبود VAR مانع از مشکلات داوری ما می شود و می توان گفت بیشترین ضرر را تیم ما از این قضاوت ها متحمل شد. با این حال با توجه به اینکه در بازی قبل 10 بازیکن داشتیم، بازیکنان ما کمی خسته بودند، اما سعی کردیم خود را برای دیدار مقابل تیم بسیار خوب با گلگوتای کلاس خوب آماده کنیم.

سرمربی پیکان با تمجید از تیم گل گهر خاطرنشان کرد: تیم گل گهر از نظر کادر فنی، بازیکن، مدیریت و امکانات نمونه در فوتبال ایران است. امیدوارم یک بازی خوب و منصفانه مقابل آنها انجام دهیم. اول اینکه مطمئنم هر دو تیم برای ارائه فوتبال خوب تلاش می کنند و امیدوارم فوتبال خوبی برگزار شود و تیمی که شایسته آن است نتیجه بگیرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای این دیدار بازیکنانی مصدوم یا جریمه کرده اند، گفت: دروازه بان ما در بازی قبل اخراج شد و تنبیه شد. بر اثر مصدومیت ایمان اکبری از ناحیه زانو در زمین ناهموار شیراز چند بازیکن مصدوم شدند و باید تحت عمل جراحی قرار می گرفت و دانیال جهانبخش دستش شکست اما سایر مصدومان ما به این مسابقه رسیدند و مشکلی نداریم.

امیر گالخنوی در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر سیرجان و پیکان گفت: از تیم خوب پیکان استقبال می کنم. قبل از اینکه در مورد مشکلات فنی بازی صحبت کنم، می خواهم در مورد دو مورد صحبت کنم که یکی از آنها بحث سرکوب تیم خوب گل گهر سیرجان است. در چند سالی که در فوتبال بودم، فراز و نشیب های زیادی را دیدم، تلخی ها و شادی های زیادی را دیدم. باید از مردم سیرجان و تیم گلگوتا مجوز بگیرم چون همه مزاحمت ها برای من است.

وی ادامه داد: شاید اگر گلگوتار را هدایت نمی کردم، آنقدر که در تیم های دیگر نگران بودند، با من، امیر گله نوی و من هم همین کار را کردند، اما در یک سال و نیم اخیر، آنها را نگران کردند. سرعت بیشتری پیدا کرده اند.» و واقعاً مظلومیت این تیم را نشان می دهند، مردم خوب سیرجان باید به هواداران، مسئولان و مدیران باشگاه من اجازه دهند، زیرا آسیبی که می بینند برای من است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: دومین موردی که می خواهم درباره آن صحبت کنم، تعریف دانش تیمم است. علی علیزاده که اینجا از او تشکر می کنم نماد بازیکنان ماست که در این شرایط بازی کردند. این را کمتر در فوتبال می بینیم، زمانی که یک بازیکن نماد بازیکنان دیگر است [و یقین دارم اگر برای دیگر بازیکنان هم اتفاقی می‌افتاد بازی می‌کردند] او بازی می کند و این نشان می دهد که تیم ما یک تیم معرفتی است. بگذارید مردم در مورد مسائل دیگر قضاوت کنند، اما من باید در مورد آن صحبت می کردم، از محرومیت خودم گرفته تا امتیاز کسر، تکان دادن اشتباهات و …. تا بیایم شکل بگیریم و همدیگر را پیدا کنیم، یک جوری کمرمان را می شکنند. فکر نمی کنم در تاریخ فوتبال چه در داخل و چه در خارج، تیمی اینقدر نگران بوده باشد.

کالانوی با اشاره به سوالات داوران و واکنش مسئولان به این موضوع گفت: ما هم حرفی می زنیم، می گویند اشتباه است اما وقتی اشتباه تکرار می شود یعنی تصمیم. یعنی یک ایده پشت آن نهفته است و یکسری اتفاقات برای من در حال رخ دادن است. من یکی از آنها هستم، اما همچنان از بازیکنانم به دلیل اینکه نماد دانش هستند تشکر می کنم و این چیزی است که باید از آن سپاسگزار باشم.

وی سپس به دیدار تیمش مقابل پیکان اشاره و خاطرنشان کرد: پیکان همیشه تیم سازنده و خوبی بوده است. این تیم تیم بسیار خوب، مربی جوان و بدن خوبی دارد و فردا در شرایط فعلی بازی سختی خواهیم داشت. در این دو، سه روز زیاد در مورد مسائل فنی صحبت نکردم، بلکه بیشتر در مورد مشکلات روحی و روانی با تیمم صحبت کردم. کارهایی که برای این تیم کرد، برای هر تیم دیگری کرد، حالا باید هجدهم جدول باشد! همین طور که ما شکل می گیریم حرکتی می کنند که چند هفته طول می کشد تا برگردیم اما با رحمت خدا و اهل بیت همچنان ایستاده ایم و حرکت می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید