داستان جنگ استقلال و گلگوتا

داستان جنگ استقلال و گلگوتا

بیژن طاهری درباره دومین پیروزی مقابل استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر و درگیری بازیکنان و مربیان گفت: هیچ درگیری بین مربیان دو تیم وجود نداشت، همه اینها اعتراض به داوری بود. ” در صحنه ای که مدافع گلگوتا برای گرفتن توپ به سمت مجیدی رفت، همه ما ناراحت بودیم چون باید به سرمربی استقلال احترام می گذاشت. البته بازیکن آنها از مجیدی عذرخواهی کرد و کار تمام شد.

جنگ و خون در زمین بود. وی گفت: مصدومیت های زیادی برای هر دو تیم وجود داشت و دو بازیکن سرشان شکست. بازی دیروز جنگی بود که خوشبختانه استقلال پیروز شد.

سرمربی استقلال در خصوص اعتراض گل گثری به داور تصریح کرد: پنالتی دوم استقلال قطعا پنالتی بود. داور با کمک او مشورت کرد و پنالتی را اجرا کرد، این صحنه مشخص بود. تیم برنده عالی است و فکر نمی کنم نیازی به صحبت در مورد مسائل دیگر داشته باشیم.

طاهری در خصوص خوشحالی مربیان و بازیکنان در رختکن پس از بازی گفت: رمز موفقیت استقلال در این فصل اتحاد است. همدلی و اتحاد باعث استقلال اینجا شد. تجربه نشان می دهد که وقتی یک تیم متحد باشد، موفق می شود. با این حال هنوز چیزی برای قهرمانی وجود ندارد. خوشحالی ما فقط بعد از پیروزی و کسب سه امتیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید