استقلال شایسته قهرمانی است

استقلال شایسته قهرمانی است

محمد نوری درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: این برد را به هواداران تبریک می گویم. استقلال نیم فصل دوم را خوب شروع کرد و توانست 3 امتیاز بازی با ذوب آهن را از آن خود کند. هر تیمی که در این مقطع یک امتیاز از دست بدهد، عقب می ماند و به همین دلیل می گویم استقلال امتیازهای خوبی می گیرد. اگر آبی ها بتوانند این روند را ادامه دهند، امسال یک قهرمانی برای استقلال خواهد بود.

وی گفت: استقلال شایسته قهرمانی است. استقلال مقابل ذوب آهن سیاست بازی کرد و توانست از دروازه خود دفاع کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه برخی فکر می کنند شاگردان فرهاد مجیدی به قهرمانی و خوب بازی نکردن فکر می کنند، گفت: اگر استقلال در سال های اخیر قهرمان نشده به دلیل تبعیض علیه استقلال است. این را می توانم بگویم، عده ای مخالف من هستند اما حمایت ویژه ای از رقیب سنتی استقلال صورت گرفت و امسال می بینید که چقدر سخت است، تبعیض بین استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر مشهود بوده است.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: استقلال چه خوب و چه بد بازی کند سه امتیاز مسابقات را می گیرد تا قهرمان شود. فراموش نکنیم که سیدحسین حسینی بازی خوبی انجام داد و یکی از روزهای طلایی خود را سپری کرد. باز هم تاکید می کنم استقلال نسبت به سایر تیم ها شایسته قهرمانی است. ما بازی تیم های دیگر را آنالیز کردیم و آنها خیلی خوب بازی نمی کنند. استقلال باید با رکوردهای بی سابقه قهرمان لیگ شود.

دیدگاهتان را بنویسید