اظهار نظر عجیب طارمی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت ها

اظهار نظر عجیب طارمی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت ها

مهدی طارمی در گفتگوی زنده اسکایپ با محمدحسین میشاقی در برنامه تاپ فوتبال گفت: به نظر من از نظر فنی تیم بسیار خوبی هستیم و به معنای واقعی یک تیم هستیم. ژاپن بازیکنان بزرگی دارد که در اروپا بازی می کنند اما در مورد تیم ما می توانم بگویم که بازیکنان باتجربه و جوانان خوبی داریم و آقای کالانویی با هم ترکیب بسیار خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه این تیم های ملی در جام ملت های آسیا و جام جهانی، این بازیکنان با اینکه جوان هستند اما تجربه لازم را دارند و فکر می کنم تیمی کامل و با انگیزه بالا هستیم و مردم هم به ما داده اند. انگیزه لازم انرژی خوب و مثبت زیادی از مردم جزیره کیش دریافت کردیم و آن را احساس کردیم. ما انتظارات مردم از خود را می دانیم و این برای ما خوب است و باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مردم را در موقعیت ناراحت کننده قرار ندهیم. ما باید مردم را خوشحال کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و مردم ما در پایان داستان خوشحال باشند.

این ستاره تیم ملی ایران افزود: وقتی وارد یک تورنمنت می شویم از بازی اول تا آخرین بازی فرقی نمی کند حریف ما کی باشد و باید 100 درصد توان خود را بگذاریم. فلسطین می خواهد بهترین بازی خود را انجام دهد و همه می خواهند بهترین کار را برای کشورشان انجام دهند و دیگر هیچ تیمی بازنده نیست.

طارمی تاکید کرد: از اولین مسابقه تمام تلاش خود را متمرکز کرده ایم و قدم به قدم پیش می رویم و با لطف خداوند و انرژی مردم عزیز تا فینال می رویم و می توانیم قدم به قدم به موفقیت برسیم. همه ما سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم و مردم را خوشحال کنیم.

وی یادآور شد: اکنون شرایط فوتبال ایران را می دانیم. با هزاران مشکلی که در فوتبال ایران و تیم ملی وجود داشت، هیچ وقت چیزی نیاوردیم و سختی ها را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا رسیدیم. انتظار داریم رسانه ها و مردم یک ماه به همه چیز پشت کنند و حمایت کنند. حق مردم و رسانه ها بیش از اینهاست، اما همه ما در یک جاده، ریل و کشتی هستیم و باید دست به دست هم دهیم تا بهترین اتفاق بیفتد.

این مهاجم تیم ملی ایران یادآور شد: ممکن است اصلا از گروه خارج نشویم اما تمام تلاش خود را می کنیم تا به بهترین عملکرد خود دست پیدا کنیم.