اظهار نظر جالب و عجیب درباره آینده رونالدو

اظهار نظر جالب و عجیب درباره آینده رونالدو

رونالدو می خواهد منچستریونایتد را ترک کند و در تور پیش فصل این باشگاه در تایلند و استرالیا شرکت نکرد. اما لی شارپ 51 ساله که با یونایتد سه قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، چندان درگیر ماجراهای آینده رونالدو نیست.

اتلتیکو مادرید جدیدترین تیمی است که با این مهاجم 37 ساله پیوند خورده است. وینگر سابق شارپ معتقد است رونالدو می تواند تاثیر منفی بر سبک بازی پرفشار اریک تناخ داشته باشد و در عین حال مانع از ورود جوانان به تیم اصلی شود. اگرچه او اعتراف می کند که رونالدو همیشه گل می زند. این را با 24 گل فصل گذشته خود ثابت کرد.

شارپ گفت: “بدیهی است که او گل می زند، این مهمترین چیز در فوتبال است و او در طول سال ها ثابت کرده که یکی از بهترین هاست.” به غیر از گلزنی، مطمئن نیستم که یک بازیکن 37 ساله بتواند سرعت و سوالاتی که تنهاچ در ذهن دارد از عهده بگیرد. درضمن شانس بازی بچه های جوان را نمی کشد و بچه هایی که در ترکیب هستند را کمی عقب نمی اندازد؟ و آیا او به نظر خیلی ها خوب نیست و باعث نمی شود که بقیه کمی عقب نشینی کنند و به خاطر حضور در باشگاه به تمام پتانسیل خود نرسند؟ من فکر می کنم این یک موقعیت برد-برد است. فکر می کنم اگر یونایتد بماند همیشه گل خواهد زد. و من فکر نمی کنم او هر هفته آنطور که می خواهد بازی کند.

شارپ معتقد است که جدایی احتمالی رونالدو درها را برای خریدهای جدید باز می کند یا به بازیکن جوان تری اجازه می دهد تا به بازیکن اصلی تیم تبدیل شود. او همچنین خاطرنشان کرد که آنتونی مارسیال در طول پیش فصل در فرم خیره کننده ای قرار داشته و در سه بازی به عنوان مهاجم سه گل به ثمر رسانده است.

شارپ اضافه کرد: “فکر می‌کنم اگر او برود، شخص دیگری اجازه ورود پیدا می‌کند، چه یک بازیکن جوان یا یک بازیکن جوان. آنها مارسیال را در آنجا بازی کردند و مارسیال خیلی خوب کار کرد. رزمی توانایی های زیادی دارد. به نظر می رسد او گاهی اوقات کناره گیری می کند، اما اگر آنها بتوانند تمرکزش را حفظ کنند و بیشتر از او تلاش کنند، فکر می کنم او بازیکن بزرگی خواهد شد.

بنابراین فکر می‌کنم این یک موقعیت برد-برد است، فکر نمی‌کنم منچستریونایتد چیزی را از دست بدهد چه رونالدو بماند یا برود.

دیدگاهتان را بنویسید