واکنش رئیس بنیاد شهید به اظهار نظر فرزندان برخی از شهدا درباره اتفاقات کشور: شاید مشکل داشتند اما همچنان آماده فداکاری هستند.

واکنش رئیس بنیاد شهید به اظهار نظر فرزندان برخی از شهدا درباره اتفاقات کشور: شاید مشکل داشتند اما همچنان آماده فداکاری هستند.

رئیس بنیاد شهید درباره اظهار نظر فرزندان برخی از شهدا درباره حوادث کشور گفت: اینها پدرانشان هستند که در راه انقلاب، آرمان های انقلاب و مکتب ائمه به شهادت رسیدند. شاید فرزندانشان با مشکلاتی مواجه شده باشند، البته خانواده ایثار و شهادت نشان دادند که پایبند کار انقلاب و کشور هستند و همچنان حاضر به فداکاری هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سرانه درمان ایثارگران گفت: امیدواریم با کنترل تورم و جلوگیری از افزایش قیمت ها در حوزه درمان و دارو این تعداد افزایش یابد. تا پایان سال کافی است.»

به گزارش ایسنا، امیرحسین قاضی زاده در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارنظر فرزندان برخی از شهدا درباره حوادث کشور اظهار کرد: اینها پدرانشان هستند که در راه انقلاب، آرمان های مردم شهید شدند. انقلاب و مکتب ائمه فرزندانشان ممکن است با مشکلاتی مواجه شده باشند، در همه گروه های جامعه هستند، البته خانواده ایثار و شهادت نشان داده است که پایبند کار انقلاب و کشور است و همچنان حاضر به فداکاری است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره هزینه های درمانی ایثارگران نیز گفت: امسال خوشبختانه تورم در حوزه بهداشت و درمان از میانگین تورم جلوتر است، سرانه درمان در سال جاری در بودجه 570 رعایت شده است. هزار تومان . این یعنی چه سال 1400 این عدد 174 هزار تومان بوده یعنی سرانه درمان ما سه برابر شده است. امیدواریم با کنترل تورم و جلوگیری از گرانی در حوزه درمان و دارو این رقم به پایان سال برسد و برای نیازهای فروردین ماه در صورت باقی ماندن این اعداد کافی است نگران افزایش قیمت باشیم. امیدوارم این اتفاق نیفتد

دیدگاهتان را بنویسید