اعترافات یک مستقل؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است

اعترافات یک مستقل؛  بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است

استقلال بازی راحت تری از پرسپولیس ندارد

وی ادامه داد: استقلال از هفته اول با شیب خفیف صعودی حرکت می کند، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در مقاطعی افت نشان دادند اما روند صعودی استقلال تغییری نکرد. یکی از زیباترین فصل ها را می بینیم و رقابت برای قهرمانی معمولا بین پرسپولیس و سپاهان یا استقلال و سپاهان بود اما امسال استقلال و پرسپولیس رقابت جذاب تری است. نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم قهرمان می شود زیرا هر نتیجه ای ممکن است. شکست استقلال دشوارتر است زیرا تیم هایی که در نیمه انتهایی جدول هستند یا مدعی قهرمانی نیستند این تیم را با مشکل مواجه می کنند. مقابل هوادار، صنعت نفت، ذوب آهن، شمس آذر و استقلال خوزستان پیروزی برای استقلال سخت است اما این تیم بزرگی است که نباید نباخت. بنابراین نمی توان از این موضوع غافل شد که استقلال روی کاغذ بازی های راحت تری نسبت به پرسپولیس دارد.

پرسپولیس و استقلال ممکن است امتیاز از دست بدهند

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: اصلا نباید به جایگاه تیم ها توجه کرد. صنعت نفت آبادان مقابل مس رفسنجان که در نیم فصل دوم با سرمربیگری محرم نویدکیا شکست نخورده بود به پیروزی رسید. استقلال خوزستان در خانه سپاهان با تساوی به پایان رسید. فکر می کنم در این چهار هفته گذشته هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بهترین کار را جواد نکومان انجام داده است، تیمش هفته به هفته در حال پیشرفت است، هرچند ممکن بود در صورت عدم پیروزی مقابل تراکتور، صدر جدول را از دست بدهد، اما او ترجیح داد با یک امتیاز از تبریز برگردد و بگیرد. خطرات، برای گرفتن 3 امتیاز کل امتیاز بازی را از دست ندهید. او منتظر بود تا پرسپولیس مقابل سپاهان امتیاز بگیرد. در هفته بعد، هر دو تیم به مصاف تیم های انتهای جدولی می روند که احتمال دارد هر دو تیم پرسپولیس و استقلال تا پایان فصل امتیازات خود را از دست بدهند و این امر باعث می شود که مشخص شود چه کسی در پایان فصل قهرمان خواهد شد.

اورونوف سبک بازی پرسپولیس را تغییر داد

جمشیدیان در پاسخ به اینکه اوستون اورونوف و جلال الدین مشاریپوف به عنوان عوامل اصلی امتیازآوری پرسپولیس و استقلال شناخته می شوند، تصریح کرد: فوتبال ازبکستان ما را به هم نزدیک کرد و تیم ملی این کشور در جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشت نسل خوبی در رده امید به نمایش گذاشت و آینده درخشانی دارد. تیم ملی کشورمان در دیداری مقدماتی جام جهانی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. از سوی دیگر ماشاریپوف و اورونوف ستاره های تیم ملی ازبکستان هستند. طبیعی است که جزو بهترین های لیگ برتر ایران باشند. به خصوص اورونوف که تا اینجای کار تاثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم لیگ برتر بوده است، یکی از دلایل نتایج بهتر پرسپولیس اورونوف است نه سبک بازی اسمار. اورونوف به تنهایی سبک بازی پرسپولیس را تغییر داد.