اظهارات عجیب یک فرد مستقل در مورد نقل و انتقالات; از اعترافات محمد بلبلی تا …

اظهارات عجیب یک فرد مستقل در مورد نقل و انتقالات;  از اعترافات محمد بلبلی تا ...

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فولاد و هواداران گفت: از آنجایی که این اولین نشست امروز من است، از هواداران عزیز می خواهم که قسم بخورند و با هم متحد شوند و از تیم حمایت کنند و به نتیجه تیم برسیم تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم و مثل قبل برویم.» بیایید با هم باشیم چرا که دو فصل متوالی توانستیم ثمره این کار را در کنار هم بگیریم.امیدوارم امسال شرمنده مردم خوب خوزستان و اهواز و هواداران خوب فولاد نباشیم. و ما موفق خواهیم شد که آنها را سربلند کنیم.

مصدومان ما شرایط ایده آلی ندارند

سرمربی فولاد با اشاره به نظر این تیم گفت: نکته بسیار مهم و یکی از مشکلات اصلی ما این است که مصدومیت هایی که قبلا داشتیم در شرایط ایده آل نیست و از نظر بازیکن و کادرفنی کم کار شده است. مصدومیت برای بازی فردا پزشکی ما باید بهتر کار می کرد و مصدومان ما هنوز شرایط ایده آلی برای مسابقه فردا ندارند. قطعا یکی دو هفته طول می کشد تا این بازیکنان را داشته باشیم.

با آمدن من هنوز شرایط ایده آل نیست

وی افزود: شرایط تیم در مجموع خوب است و متاسفانه تنها مشکل ما و شرایطی که داریم این است که بازیکنان مصدوم شرایط ایده آلی ندارند و دو سه بازیکن مصدوم هم داریم که بیرون هستند. با آمدن من هنوز شرایط عالی نیست و فردا جای این مصدومیت ها خالی است و بازیکنانی که آنجا هستند قطعا فردا بهترین عملکرد را برای موفقیت خواهند داشت.

به چنین تیمی تبریک می گویم

نوکونام در مورد تیم هواداران گفت: ابتدا به دوستم رضا عنایتی به خاطر داشتن تیم خوبی تبریک می گویم. می دانم کار در لیگ 1 و آوردن تیم بابا خیلی زیاد است، مخصوصاً که پارسال تنها بود و با هم ارتباط داشتیم. او کار بزرگی انجام داد و من به او و هواداران تبریک می گویم.

هواداران در دفاع بسیار سختگیر هستند

وی ادامه داد: وقتی به بازی های این تیم نگاه می کنیم، تیم های باکیفیتی هستند. به خصوص وقتی با سپاهان بازی می کند. وقتی نگاه می کنیم می بینیم که کیفیت خوبی دارند و به تیم حریف فرصت ندادند. آنها با پنج مدافع واقعاً خوب دفاع می کنند و تیمی هستند که سعی می کنند از تک موقعیت ها و ضدحملات استفاده کنند. شرایط تیم آنها در دفاع فوق العاده سخت است و خوب کار می کند و در ضد حملات خطرناک است. ما بازی های آنها را آنالیز کرده ایم و شناخت کافی از تیم آنها داریم و امیدوارم فردا بازیکنان بهترین عملکرد خود را داشته باشند و موفق شویم.

من به احسان مرادیان اطمینان کامل دارم

سرمربی فولاد درباره جذب دروازه بان خارجی توضیح داد: روز قبل از ورود من نقل و انتقالات تمام شده بود و آن روز از صبح تا شب با آقای گرشاسبی از صبح تا شب می نشستیم و می خواستیم برای بازیکنان جدید کار کنیم. حذف گلر سوری هم به من پیشنهاد شد، اما من به احسان مرادیان اعتماد کامل دارم، سال گذشته او در جام حذفی برای ما بازی کرد و تا فینال با هم بودیم، با هم کار کردیم و شناخت کاملی از هم داریم. برای من مربی بهترین است – به راحتی می توان گفت که بازیکن را می خواهم و اگر بخواهم برای او بازی کنم، اما با توجه به مبلغی که او می خواست و شرایطی که داشت، فکر می کنم احسان مرادیان دروازه بان بسیار خوبی است. و نیازی نیست که پول بیهوده بخواهیم برای به دست آوردن بازیکنی که بهتر از او داریم. دروازه بان تیم ملی سوریه دروازه بان باکیفیتی است اما ما کیفیت بهتری نسبت به او داریم و توصیه می شد چند خرید خوب را حفظ کنیم. وسط فصل خدای نکرده

لیست ما کامل است و جای خالی نداریم!

نوکونام ادامه داد: منظورم دروازه بان برزیلی بود اما به هر حال چون سه خارجی ما پر بودند کاری از دستمان بر نمی آمد. ما در پاک کردن لیست افراد زیر 23 سال و بالاتر با مشکل مواجه شدیم. ما می توانیم بازیکن آزاد هم بگیریم اما لیست ما مناسب نیست، زیرا لیست ما به طور کامل تکمیل شده و به فدراسیون ارسال شده است و همچنین لیست بازیکنان بومی ما نیز تکمیل شده است. بازیکن خونه به خونه که میتونه به اندازه اسم فولاد خوب باشه واقعا نیست.فولاد نیاز به جذب بازیکنانی داره که یا آینده درخشانی دارن و یا بازیکنانی هستند که با نام فولادی که تصمیم به حفظ و حفظ شرایط گرفته شده باشه. به امید خدا برای نیم فصل بازیکنان باکیفیت به دست آوریم.

بهترین بازیکنان نقل و انتقالات بازیکنان ما بودند

نکونام، سرمربی آذری فولاد درباره تغییرات مربیگری لیگ برتر و فرصت چهار هفته ای فولاد برای گفت و گو به ویسی گفت: دوست ندارم در مورد تیم های دیگر صحبت کنم و می توانم درباره کارهایی که انجام می دهم و با چه کسانی کار می کنم صحبت کنم. . آقای آذری یکی از مدیران خوب و موفق کشورمان است. من هم در ابتدای فصل و هم در زمانی که مجبور شدم به فولاد اضافه شوم با آقای گرشبسبی صحبت های خوبی داشتم و این دیدگاه ایشان در مورد این اتفاقات نیست. من صحبت کرده ام و باید واقعیت ها را بگویم. تمام تمرکز آنها روی کار با فولاد و موفقیت است. حفظ این بازیکنان سخت بود زیرا پنجره نقل و انتقالات تیم بسته بود و بازیکنان خارجی و داخلی با پیشنهادات عالی به بازیکنان و به خصوص تیم ما که در دو فصل عملکرد خوبی از خود نشان داد، بهترین بازیکنان نقل و انتقالاتی بازیکنان ما بودند و این اتفاق افتاد و چهار پنج بازیکن رفتند، اما آقای گرشاسبی از روز اول سعی کرد تیم را حفظ کند. با وجود اینکه اینجا نبودم، این یک مشکل بزرگ بود.

سیمئونه چند جام در اتلتیکو کسب کرد؟

وی افزود: ثبات همیشه منجر به موفقیت می شود. این اتفاق از همان سال اولی که ما آمدیم و آقای رضایی حضور داشتند و بعد هم آقای آذری آمدند. ثبات همیشه به موفقیت منجر می شود، حتی کوچک، اما پایان موفقیت است. به خصوص در فوتبال به ثبات بیشتری نیاز است. آنچه در فوتبال باید در نظر بگیریم این است که آیا ثبات منجر به موفقیت می شود یا خیر. این موفقیت می تواند برای یک ماه یا یک فصل یا در دراز مدت باشد. من همیشه برای خودم یک نمونه و الگویی دارم که دوست دارم در فوتبال ایران درباره آن صحبت کنم. اتلتیکو مادرید که در آن بازی می کردم و آقای سیمئونه گران ترین مربی دنیاست، به اتلتیکو مادرید آمد. اگر اشتباه نکنم 11-12 سال است که آنجا هستند. چند جام برده اند؟ آنها هر سال جام را نگرفتند، اما اتلتیکو مادرید به دنبال این بود که ببیند با این مربی می تواند به آنچه می خواهد برسد یا خیر. تا فینال لیگ قهرمانان، آنها لالیگا را بردند، جام حذفی را بردند و همه چیز اتفاق افتاد، اما من می خواهم ببینم آنها در این یازده سال چند جام کسب کرده اند. هیچ برنامه ای برای حماس برای کسب سه یا چهار جام در هر سال وجود ندارد، اما آنها می بینند که آیا تیمشان با این مربی موفق می شود یا نه و بعد برنامه ریزی می کنند. این وضعیت در فوتبال جهان است و ما نمی توانیم خودمان را با دنیا مقایسه کنیم. در کشورهای عربی آنها مدل مربیگری دارند و در کشور ما یک مدل. امیدوارم حرفه ای به نظر برسیم.

ما در فوتبال ثبات نداریم

نکونام گفت: همیشه گفته ام ثبات مدیریتی به تیم های فوتبال کمک زیادی می کند. اینکه ثبات مدیریتی نداریم قطعا ثبات مربی و بازیکن را زیر سوال می برد. الان همه قراردادها یک ساله است و به همین دلیل است. این بازیکن نمی داند سال آینده چه کسی مربی و مدیر خواهد شد و در باشگاه چه اتفاقی خواهد افتاد. این ثبات به من و مدیرعامل و بازیکن کمک زیادی می کند و این چیزی است که در فوتبال کم داریم و مختص هیچ باشگاهی نیست و در فوتبال کم داریم.

وقتی تیم به گل رسید، کل ست اشتباه شد

سرمربی فولاد گفت: مطمئناً در سال گذشته تحلیل کاملی از نقاط قوت و ضعف تیممان داشتیم و اتفاقاتی که در چند بازی افتاد، نقاط قوت و ضعف را بررسی کردیم و نتایج خوبی کسب کردیم. اینکه می گوییم ضعف ما حفاظت است، درست نیست. نقطه ضعف ما دفاع تیمی ماست. تیم ما باید دفاع و حمله با هم را یاد بگیرد. این که بگوییم خط دفاع یا خط دفاعی با دروازه بان اشتباه می کرد، درست نیست. وقتی یک تیم گل می خورد کل ست اشتباه می شد و به موقعیت و گل می رسید و ما کار می کردیم و تمرکز بازیکنان را بالا می بردیم تا همه روی کارشان تمرکز کنند، همه در فوتبال دنیا در مربیگری فلسفه دارند. بسته به نیاز باشگاه، تیم و بازیکنانی که می توانید جذب کنید و پتانسیلی که دارید، باید سیستمی برای بازی طراحی کنید. پارسال پنجره فولاد بسته شد و با همین پنجره با بازیکنانی که داشتیم و جمع کردیم موفق شدیم. مهم این است که تیمی که دو سال است موفق بوده در شرایط عالی قرار دارد و این اطمینان را دارد که می تواند نتایج خوبی کسب کند.

باشگاه فولاد به کسی گناه نمی کند

وی با اشاره به پرداخت نشدن جام بازیکنان فولاد گفت: هر تیم و هر باشگاهی به ویژه باشگاه هایی که قهرمان شوند برای همه پاداش می گیرد. آقای ابراهیمی که نگاه ویژه ای به فواد خوزستان دارد به اعضای تیم پاداش داد. من خودم دنبال چیزی نبودم اما باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است و هیچ وقت طلبکار و شاکی ندارد و به کسی توهین نمی کند. وقتی رسیدیم با آقای گرشاسبی و هیئت مدیره جلسه داشتیم و این باعث شد که بازیکنان پاداش بگیرند. بازیکنان نگران نباشند و تنها نکته این است که باید برای موفقیت تلاش کنند و مورد قدردانی فولاد خوزستان قرار بگیرند.

بلبل بعداً اعتراف کرد …

وی درباره خرید لیموچی و مشکل ثبت قراردادش گفت: آقای لیموچی فسخ کرده و به عنوان بازیکن آزاد آمده و مشکلی برای ما وجود ندارد. بازیکنی که 2-3 سال پیش با او قرارداد بستیم (بلبلی) گفت فسخ کردم اما پیشنهاد ندادم و بعد قبول کرد. همه اینها نشان می دهد که ما کار درستی انجام داده ایم و من و باشگاه فولاد سیاست پایبندی به چارچوب را داریم. مگر اینکه بازیکن یا شخص دیگری اطلاعات اشتباه بدهد. الان هم این بازیکن محروم شده و به فولاد آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید