اعترافات یک مستقل؛ ما فقط با قدرت و اجرای پنالتی پیروز شدیم

اعترافات یک مستقل؛  ما فقط با قدرت و اجرای پنالتی پیروز شدیم

سعید مراغه چیان درباره پیروزی استقلال مقابل تراکتور و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال مانند بازی گذشته نمایش چندان جذابی برای تماشاگران به خصوص هواداران به جای نگذاشت اما تراکتورسازی بسیار روان بازی کرد. و بازی خوب و من از سبک بازی آنها خوشم آمد، توجهی به این نداشتند که در خانه حریف بازی می کنند و خوب بازی می کنند.

وی افزود: متاسفانه آبی ها هیچ برنامه ای برای این بازی نداشتند. امیدوارم ساپینتو نتواند با تاکتیک تیم را جلو ببرد. حداقل شوت های از راه دور را با بازیکنان تمرین کنید زیرا این بهترین راه برای ایجاد موقعیت و گلزنی است. یزدانی حقیقت را گفت اگر با آزار و پنالتی نمی توانستیم پیروز شویم. ما هیچ قدرتی نداشتیم که در برابر شاگردان حامز به هیچ وجه متمایز شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در این خصوص افزود: تراکتور با ترکیب جدید به بلوغ خاصی رسیده است و قطعا در لیگ حرفی برای گفتن خواهد داشت. حالا ساپینتو اگر بخواهد بماند باید بیشتر به نقل و انتقالات فکر کند. نقل و انتقالات ابتدای فصل بر اساس نظر سرمربی نبود و همین امر باعث شد ساپینتو بدون بازیکنان مورد نظر کار کند، حالا نوبت به جذب بازیکنانی رسیده است که با انتخاب حساب شده و دقیق به نفع تیم باشند.

مراغه چیان در خصوص بازی بعدی استقلال مقابل سپاهان در لیگ برتر ایران گفت: نیم فصل آینده فقط به یک شرط زیبا خواهد بود و در کنار آن هیچ هیجانی در فوتبال ایران وجود نخواهد داشت. حضور تماشاگران تنها دلیل جذابیت یک مسابقه است. وقتی 22 بازیکن به دنبال توپ هستند. در زمینی که صدای تماشاگران شنیده نشود ارزشی ندارد. استقلال و سپاهان همیشه بازی های جذابی داشته اند و نتیجه بسیار حساس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال با توجه به اینکه باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. 2 تیم بالای جدول باید برنده شوند و این بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم هر نتیجه ای به نفع استقلال باشد و هواداران برای لذت بردن از بازی در ورزشگاه حاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید