تبریزی گل نزد، ما پیروز شدیم!

تبریزی گل نزد، ما پیروز شدیم!

شوید رفسنجان با دو گل مجید علیاری از گهر پیشی گرفت اما دربی کرمان با تساوی به پایان رسید.

مهاجم سرشناس تیم رفسنجان در خصوص تساوی 2 بر 2 مقابل گهر گهر به خبرنگار ما گفت: دربی کرمان بود و مهم بود و چون هفته قبل گل نزدیم باید برنده می شدیم اما بی تجربگی باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم. “

علیاری که در 20 دقیقه 2 گل به ثمر رساند در این خصوص ادامه داد: هفته گذشته باید سه گل می زدم! خدا را شکر در این دیدار دو گل زدم و تلاش بچه ها.
علیاری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند در فاصله کم تیم خوب گل گهر دو گل بزند یا خیر، توضیح داد: بچه ها سه، چهار موقعیت گل درست کردند و شاید فکر نمی کردم دو گل بزنم، چون آخرش هفته هم بدشانسی آورد. من در ذهنم بودم و بودم، اما این بار برعکس بود و توانستم در را به روی حریف باز کنم.

وی گفت: کمی بی تجربه بودیم و بدشانس بودیم و در زمان بدی گل خوردیم. وقتی در دقیقه 43 گل می‌زنی و به رختکن می‌روی سخت است، اما اگر برای بردن نیمه اول زمین را ترک کنیم، می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

مهاجم نارنجی پوشان رفسنجان افزود: آمار شانس مادر جزو سه تیم بالای جدول است و خدا را شکر که تیم ما از نظر گلزنی و گلزنی بسیار خوب است.
این بازیکن درباره کمک داوود نوشی صوفیانی دروازه بانشان به آنها گفت: بله، پاس گل خوبی بود و به جز داوود از منشا و آذرباد به رضایی و کعبی، همه بچه ها حتی نیمکت نشینان هم هستند. عالی و تاپ مدیریت و کادر فنی به خوبی تیم را هدایت می کنند، پس باید به همه خسته نباشید بگویم.

وی نظر خود را در مورد قضاوت قاضی اینگونه بیان کرد: داور خوب بود اما به نظرم خیلی بهتر است در این مورد صحبت نکنیم.

علیاری درباره رتبه پنجمی و عملکرد خوب مس تا هفته دوازدهم گفت: فکر می کردیم در بالای جدول باشیم چون از قبل هماهنگ کرده ایم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی در خصوص دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: به نظرم بازی بسیار سختی است و صنعت نفت آبادان هفته گذشته را با نتیجه خوبی پشت سر گذاشت و یکدست است و امیدوارم به نتیجه برسیم چون نتیجه گرفته ایم. برای بازی کردن “بیایید حداکثر امتیاز را در خانه بگیریم و من تمام تلاشم را برای گلزنی مجدد انجام خواهم داد.

علیاری در پایان درباره شرایط آب و هوایی رفسنج که همیشه کار را برای این تیم و حریفان سخت می کند، گفت: بازی در این ارتفاع برای ما سخت است اما بیشترین بازی و جنگ را داریم چون اینجا تمرین می کنیم. آن و بس. یک مشکل اجتناب ناپذیر.

دیدگاهتان را بنویسید