افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای سالن مسافربری 2 هزار مترمربع پایانه مرزی میرجاوه با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.



من گزارش میدم آژانس اطلاعات وزارت امور خارجه به نقل از رانندگیداریوش امانی در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: در برنامه کلی بازنگری پایانه ها با توجه به افزایش تردد مسافر از پاکستان در ایام اربعین حسینی، ظرفیت سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه در نظر گرفته شده است. .

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای اربعین امسال ایجاد تونل های سرد از نقطه صفر مرزی و مبادی ورودی زائران به سوار شدن بر خودرو در دستور کار قرار گرفته است.

امانی یادآور شد: با توجه به وجود پایانه‌های مرزی میرجاوه و میلک در شمال و پایانه‌های مرزی ریمدان سابق در جنوب، این استان یکی از استان‌های دارای فرصت‌های بالا در حوزه کریدور شمال به جنوب است و تلاش برای افتتاح پایانه مرزی ریمدان در سال جاری به عنوان پایانه مرزی جدید مشترک بین ایران و پاکستان عمل می کند و ظرفیت پایانه های مرزی را افزایش می دهد.

گفتنی است پایانه مرزی میرجاوه بین ایران و پاکستان در 12 کیلومتری شهرستان میرجاوه و در مجاورت شهر تفتان پاکستان قرار دارد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها