رشد 91 درصدی صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه/ LPG و قیر؛ کالاهای اساسی ارسال شد

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782821

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

مسعود نکوداری از افزایش 91 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی میرجاوه به پاکستان در هفت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود نکوداری رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: در این مدت 529 هزار و 885 تن کالا از پایانه مرزی میرجاوه به پاکستان صادر شده است. در مدت مشابه سال گذشته با 277701 تن کالا، 91 درصد رشد تناژ و ناوگان را نشان می دهد.

وی گاز مایع، قیر و هیدروکربن را عمده ترین کالاهای صادراتی پایانه مرزی میرجاوه در این مدت برشمرد و افزود: این پایانه از نظر حمل و نقل، ترانزیت کالا و تردد مسافر از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همواره یکی از کالاهای فعال است. پایانه ها وی افزود: کشور در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت مورد توجه است به طوری که علاوه بر رشد 91 درصدی صادرات با عملکرد بسیار مطلوب، رشد 105 درصدی ترانزیت کالا در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل برای استان

پایانه مرزی میرجاوه یکی از فعال ترین پایانه های مرزی کشور است

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از واردات 147 هزار و 493 تن کالا در کشور از طریق پایانه مرزی مریوه در این مدت خبر داد و افزود: عمده آن برنج است. ماندارین و کنجد. کالاهای وارداتی از این پایانه مرزی.ببخشید.

نکوداری خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه به دلیل همجواری با شهرک‌های پاکستان یکی از فعال‌ترین پایانه‌های مرزی کشور است که علاوه بر نقش آفرینی در توسعه روابط اقتصادی، اشتغال‌زایی زیادی برای مردم این کشور ایجاد کرده است. استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید