افزایش 2 میلیون و 300 هزار تومانی حقوق بازنشستگان خبرساز شد

افزایش 2 میلیون و 300 هزار تومانی حقوق بازنشستگان خبرساز شد

وی ادامه داد: در مجموع 9000 میلیون … به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه مساهر، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: الزامات مربوط به اجرای طرح تناسب حقوق بازنشستگان باید از شهریور ماه مشخص و مشخص شود. البته در مرداد ماه موضوع طبقه بندی معلمان و مطالبات معلمان بازنشسته مشخص و حل و فصل خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و مراقبت اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از هفته کاری خبر خوبی برای کارگران دارید، گفت: خبر خوب برای کارگران این است که بحمدالله جامعه کارگری ما پایدار است و تعدیل نیروی کار کاهش یافته است و شواهد. یعنی بازنشستگان بیکاری کاهش یافته و اشتغال در کشور افزایش یافته و بیکاری کاهش یافته است. همچنین در ستاد وزارتخانه کمپ مسکن راه اندازی کردیم و مقرر شد بانک رفاه کارگران به عنوان متولی پذیرش و منابع لازم را برای اسکان کارگران فراهم کند.
جزئیات جدید افزایش دستمزد مستمری بگیران در سال 1403
وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق ماده 29 برنامه هفتم را تغییر داده و برخی معتقدند این موضوع باعث نگرانی مستمری بگیران تامین اجتماعی شده است، گفت: به نظر می رسد بند «دولت ملزم به تسویه بدهی» حذف شده است. جایگزین این پرونده چیست، گفت: با ایراداتی که شورا در مواردی به مصلحت گرفته است; در مجلس متأسفانه چنین چیزی که شما می گویید محقق شد و بلافاصله مورد اعتراض ما قرار گرفت و به تیمی از نمایندگان مردم مأموریت داده شد، زیرا قانونگذار چنین اختیاراتی را به هیئت رئیسه تفویض کرد. همکاران ما به شدت به دنبال بازگرداندن همان هستند.

مرتضوی در خصوص اینکه آیا لایحه دیگری ارائه می شود یا خیر، با توجه به اینکه رئیس مجلس گفته بود لایحه دیگری باید ارائه شود، گفت: خیر; توجه داشته باشید که با پیگیری ها و اخباری که من دارم، مقرر شد رئیس کمیسیون تلفیق و مددکاری اجتماعی و یکی از نمایندگان مجلس با حضور نمایندگان ما، موضوع را بررسی کنند. مهم باشد و اصلاحات انجام دهد.

وی بیان کرد: مطالباتی که گفته می شود مطالبات انباشته ای است که قطعا پیگیری خواهیم کرد. دولت مصمم به پرداخت مطالبات صندوق های بازنشستگی است. واقعیت این است که در طول این سال ها دولت به این موضوع لطف داشته و نزدیک به 220 تلاش برای تسویه بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی داشته ایم و سایر صندوق ها نیز سهم قابل توجهی از محتوای خود را به همین شکل دریافت کرده اند. اما همیشه به لحاظ اجرای مصوباتی که در بودجه سنواتی پیش بینی می شود باز هم برای صندوق ها تکلیف ایجاد می کنند و دولت باید سالانه مطالبات صندوق ها را پرداخت کند در غیر این صورت اعتبارات دچار مشکل می شود.

زمان واریز حقوق مستمری بگیران در سال 1403
مرتضوی با بیان اینکه با توجه به اینکه مفاد برنامه هفتم ابلاغ نشده چه زمانی این اتفاق می افتد، اظهار داشت: باید ابلاغ شود. همسان سازی زمانی صورت می گیرد که قانون ابلاغ شود، اگر قانون برنامه هفتم ابلاغ شود، حالا با توجه به اینکه می گویند اصلاحیه آورده اند، آن اصلاحیه تغییر می کند، قطعاً یکسان سازی حقوق بازنشستگان از همان ابتدا انجام می شود. تاریخ لازم الاجرا شدن قانون.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تاریخ اجرای برنامه هفتم از ابتدای سال 1403 یعنی از اول فرودین سال هزار و چهارصد و سه خواهد بود.

حقوق اردیبهشت ماه مستمری بگیران کشوری بانک صادرات 2 میلیون و 300 هزار تومان افزایش می یابد.

حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات از ابتدای سال تاکنون 2 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافته است.

طبق آخرین اخبار حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در تاریخ 10 اردیبهشت 1403 واریز می شود.

پرداخت حقوق با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور و بر اساس مصوبه هیات وزیران انجام می شود.

حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در فروردین ماه 2 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافت.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با بانک صادرات تماس بگیرید.