انزوای روسیه بدترین گزینه روی میز است/ جنگ در نهایت به پایان خواهد رسید


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902678

وزیر خارجه فرانسه معتقد است که حفظ کانال های ارتباطی و مذاکرات با مسکو مهم است و اتخاذ سیاست انزوا در قبال روسیه بدترین گزینه روی میز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تاس، کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه معتقد است که حفظ کانال های ارتباطی و مذاکرات با مسکو مهم است و اتخاذ سیاست انزوا در قبال روسیه بدترین گزینه روی میز است.

کولونا تاکید کرد: داشتن کانال ارتباطی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بسیار مهم است.

وی یادآور شد که “تلاش ها برای حفظ ارتباط با روسیه باعث شد تا بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به نیروگاه هسته ای زاپوریژژیا اعزام شوند.”

وی در ادامه تصریح کرد: جنگ بالاخره به پایان می رسد. ممکن است زمان ببرد، اما روسیه همیشه همسایه ما خواهد بود.

این دیپلمات ارشد فرانسوی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند انفجار پل کریمه در 8 اکتبر (16 اکتبر) نتیجه حمله روسیه بوده است یا خیر، از پاسخگویی و “گمانه زنی” خودداری کرد و گفت که علت این حادثه را نمی داند. .

انفجار یک کامیون بر روی پل کریمه بامداد شنبه موجب اختلال در بخش های شرقی شبه جزیره شد و انفجار یک تانکر سوخت در محل عبور راه آهن این پل باعث آتش سوزی مهیبی شد. البته این پل خیلی زود بازگشایی شد. پوتین این انفجار را یک حمله تروریستی به زیرساخت های غیرنظامی روسیه خواند و اطلاعات اوکراین را مسئول آن دانست.

دیدگاهتان را بنویسید