انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت برای رفع نیازهای صنعت دانست و گفت: کمک به توسعه و تقویت اکوسیستم فناوری و حمایت از تیم ها و واحدهای فناور برای ایجاد و توسعه مراکز راه اندازی و تسهیل در راستای جذب محققان مد نظر در شرکت فولاد مبارکه برای انجام تحقیقات دانشگاهی در زمینه مسائل کاربردی صنعت فولاد از موضوعات این تفاهم است.

دکتر مهدی شعبانی محصولات فولادی پیشرفته، معادن سنگ آهن، تجهیزات و فرآیندها، مواد مصرفی، انرژی، فرآوری ضایعات و محصولات واسطه ای و تولید فولاد سبز را از محورهای اصلی این تفاهم برشمرد و اظهار داشت: بر اساس این درک، اساتید و محققان در این رشته ها برای انجام فعالیت های خود از این شرکت کمک هزینه های حمایتی و تحقیقاتی دریافت خواهند کرد.

دکتر عباسی، مدیر تحقیق و توسعه فولاد مبارکه نیز گفت: حمایت شرکت فولاد مبارکه برای پایان نامه های ارشد تا سقف 55 میلیون تومان و برای پایان نامه های دکتری (بدون نیاز به گزارش دفاعی زائد دانشجویی) تا سقف 100 میلیون تومان است.

همچنین پیرو هماهنگی های انجام شده با حمایت شرکت فولاد برای پروژه های تحقیقاتی دانشگاه کاشان و نیاز این شرکت به مبلغ 4 میلیارد تومان در قالب یک قرارداد آزاد در گام اول را اعلام کرد و افزود: امکان آموزش صنعتی اساتید دانشگاه کاشان در شرکت فولاد مبارکه با حمایت مالی شرکت فولاد مبارکه امکان پذیر است. شرکت.

این قرارداد در 2 نسخه و 6 ماده با اعتبار دو ساله به امضای دکتر مهدی شعبانی نوش آبادی معاون پژوهشی و علمی دانشگاه کاشان و دکتر سعید حسن پور معاون توسعه و نوآوری فناوری و فولاد مبارکه رسید. پشتیبانی نوآوری و یک شرکت توسعه.

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارک به منظور توسعه مدل کسب و کار گروه فولاد مبارکه در حوزه فولاد ایجاد شد. برنامه ریزی برای حل چالش های اصلی گروه فولاد مبارکه در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت از جمله کمبود معادن سنگ آهن مرغوب، افزایش قیمت حامل های انرژی، مشکلات زیست محیطی و ظهور صنعت چهارم با تکیه تمرکز بر فناوری های نوین از اولویت های اجرایی این شرکت است.



آیا این خبر مفید بود؟