اولویت خرید پرسپولیس در زمستان مشخص شد

این در حالی است که باشگاه های اتحادیه فوتبال و لیگ برتر از نهادهای مربوطه خواسته اند تا به این بازیکنان تا پایان فصل فرصت دهند تا در تابستان آینده فوتبالی خود را مشخص کنند. این نامه ای است که احتمالا درخواست مثبتی از ستاد کل برای تغییر روند اعزام بازیکنان به اردو با طرحی جدید دریافت کرده است.

از بین این دو بازیکن، محمد عمری حضورش در ملوان را قطعی کرده است اما میلاد سرلک ممکن است تا اسفند یا پایان فصل در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد و هنوز تصمیم نهایی خود را در این خصوص نگرفته است. با این حال حتی در صورت حضور سرلاک در پایان سال، قرمزها از حضور یکی از مهم ترین بازیکنان خود در شروع فصل آینده سودی نخواهند برد.

سرلک بازیکنی است که در فصل دوم حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس به صورت قرضی به قرمزها پیوست و در این مدت بازیکن کم سابقه ای موثر در خدمت این تیم بوده و جدا از دعوت به اردوهای تیم ملی، 13 بازی ملی نیز در کارنامه شما دارد. . شاید یافتن جانشینی برای سرلاک از تیم هایی که مدعی قهرمانی لیگ نیستند سخت باشد اما یکی دو نام در این مورد شنیده شده است.

همچنین پرسپولیسی ها جست و جوی خود را برای پست مهاجم نوک آغاز کرده اند و در حال حاضر یورگن لوکادیا مهمترین نامی است که برای حضور در اردوی پرسپولیس مطرح شده است، هرچند به نظر می رسد خیلی زود کل ماجرا شکل دیگری به خود بگیرد و این سوال نباید فراتر از فکر باشد زیرا موانع زیادی بر سر راه بازگشت لوکادیا به ایران وجود دارد.

در حال حاضر اگر شرایط نیم فصل پرسپولیس را منهای عمری و سرلک تصور کنیم، آنها نیاز به سه خرید فوری در آن دو خط و همچنین در پست فوروارد دارند. همچنین وضعیت نبیل باهویی برای ادامه همکاری نامشخص است.

طبیعتا پرسپولیسی ها به بازار داخلی چشم دوخته اند و به دنبال گزینه های خارجی هستند. در بازار زمستان، تعداد بازیکنان آزاد زیادی در دسترس ندارید و انتقال یک بازیکن کلیدی بسیار سخت تر از تابستان است، اما آنها می توانند روی خروج بازیکنانی که قصد انتقال در پایان فصل را دارند حساب کنند.

در نهایت، طبیعتا جستجوی پرسپولیس برای تقویت زمستانی با اولویت سه پست (هافبک، وینگر و مهاجم) آغاز می شود.