اولین فروشگاه فرانچایزی شهروند در رودهن افتتاح شد

مدیرعامل شهروند از راه اندازی اولین فروشگاه فرانشیز شهروند و شناسایی املاک مناسب برای افتتاح فروشگاه های جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود گوربین مدیر عامل شرکت شرک در گفت وگویی گفت: در راستای توسعه هایپرمارکت و فرانشیز فروشگاه شهروند از کلیه مالکان، مشاورین املاک و شهروندان دعوت می شود نسبت به ارائه مکان های مناسب اقدام نمایند. گزینه های افتتاح فروشگاه های جدید شهروند قرارداد ببندید و پاداش ارزشمندی دریافت کنید.

مدیرعامل شهروند با بیان اینکه هشت فروشگاه جدید در نیمه دوم سال 1401 و 12 فروشگاه دیگر در سال گذشته راه اندازی شد، افزود: امروز شاهد افتتاح اولین شعبه فرانشیز شهروند در رودن هستیم.

داود گوربین با اشاره به تشکیل دپارتمان توسعه فروشگاه های شرکت شهروند و تمرکز بر توسعه فیزیکی در سال گذشته، ادامه داد: در این مدت با بازنگری و کوتاه کردن فرآیندهای پیمانکاری، سعی شد زمینه های همکاری با صاحبان املاک افزایش یابد و گشایش آسان شود. از شاخه های جدید برای شروع، اولین شعبه فرنچایز سیتیزن حاصل این اقدامات و شروع خوبی برای توسعه فرنچایز و هایپرمارکت این مجموعه است.

وی درباره شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه شهروند گفت: تامین اموال و نیروی انسانی بر عهده صاحب امتیاز است و از طریق استفاده از برند شهروند، تهیه و تحویل کالا و نظارت بر نحوه تامین خدمات به مشتریان شعب جدید آماده است.

به گفته مالباختگان، متقاضیان فراخوان پیشنهاد ملک می توانند از طریق قسمت مشارکت در سایت شهروند به نشانی shahrvand.ir و یا با شماره تلفن 23621579، پیشنهادات خود را مستقیماً به معاونت توسعه فروشگاه شرکت شهروند ارسال کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها