این تساوی یک پیروزی برای استقلال بود

این تساوی یک پیروزی برای استقلال بود

علی چینی بازیکن سابق استقلال درباره دیدار سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان گفت: محتاطانه بازی کرد. اما در یک حمله سریع، در دقیقه ششم موفق به گلزنی شد.»

وی ادامه داد: گل زودهنگام استقلال باعث شد تا تیم خونه به خونه سپاهان به کسب یک پنالتی و تساوی تشویق شوند و فشار بیشتری به خط دفاعی استقلال وارد شود.

پیشکسوت استقلال گفت: در مجموع استقلال در این دیدار با احتیاط بیشتری نسبت به حریف خود بازی کرد که طبیعی هم بود و مقابل سپاهان راحت تر و آرامتر کار می کند. این موضوع در ارسال و اجرای برنامه های تاکتیکی سپاهان کاملاً مشخص بود.

چنی گفت: مشخص بود که استقلال با استرس بازی می کند و سعی می کند به گونه ای فوتبال را مدیریت کند که با امتیاز از زمین خارج شود.

سرمربی سابق استقلال درباره تغییرات این تیم توضیح داد: با نگاهی به تغییرات مجیدی مشخص می شود که کادر فنی استقلال قصد دارد بازی را مدیریت کند تا شکست نخورد. او در ابتدا با معرفی مدافعان و هافبک های خود سعی در تقویت خط هافبک داشت و در پایان با آمدن بازیکنان بلند قد سعی کرد مستقیما بازی کند تا سپاهان را غافلگیر کند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. “

چنی در پایان گفت: در هر صورت این بازی و این تساوی یک پیروزی برای استقلال بود. چون بعد از تعطیلات تیم به میدان رفت، آن هم در سپاهان. خیلی ها معتقد بودند استقلال در اصفهان شکست می خورد اما حریفان مجیدی تیر خوردند. حالا استقلال با همین امتیازها می تواند به زور به قهرمانی برسد.»

دیدگاهتان را بنویسید