این ستاره فرشته نجات پرسپولیس و اسمار است

این ستاره فرشته نجات پرسپولیس و اسمار است

علیرضا بیرانوند که مقابل نساجی نتوانست ویکت خود را حفظ کند، در دیدار حساس مقابل هواداران حرفش را خرد نکرد و به بهترین شکل ممکن به وظیفه خود عمل کرد.
بیرانوند که در دقایق ابتدایی تحت تاثیر بازی خوب هواداران تحت فشار به نظر می رسید، شروع ضعیفی داشت اما رفته رفته در بازی جا افتاد و در کمال خونسردی فرم خوبی از خود نشان داد.
بیرو در این مسابقه خونسردی و تسلط بالایی با پا نشان داد و با وجود اینکه تیم هواداران گاهی از جلو پرس می کردند، بیرو به راحتی ریگی و دیگر هافبک های تیمش را در مرکز زمین کنترل می کرد و هیچ اشتباهی مرتکب نمی شد.
بیرو در یکی دو صحنه نیز تمدیدهای بسیار خوبی انجام داد و تیمش را وارد موقعیت هجومی کرد، در حالی که در مواقع خطر به مدافعان تیمش حمله می کرد و اجازه نمی داد اشتباهات آنها ثابت و زیاد باشد.

در نیمه اول در دقیقه 24 بیرانوند توپ کریم اسلامی را مهار کرد و به موقع به بیرون رفت. او در ابتدای نیمه دوم واکنش خوبی نشان داد و در دقیقه 68 بار دیگر با ضربه اسلامی روبرو شد.
اما اوج هنر بیرو در این دیدار مقاومت در برابر ضربه سر بابک مرادی در دقیقه 77 بود که کاملا روی پنجه و هوشیار بود و اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

بیرو با این عملکرد نقش مهمی در برد مهم تیمش داشت و با توجه به اینکه در چند نوبت دروازه او تهدید شد و چندین واکنش خوب داشت، این کلین شیت بیش از پیش به او چسبید.