این یاغی استقلالی عاشق پرسپولیس و هوادارانش است

این یاغی استقلالی عاشق پرسپولیس و هوادارانش است

بهروز لهفرد در حاشیه دیدار دوستانه به مناسبت بزرگداشت چهره های ورزشی درباره محرومیت دو جلسه ای هم تیمی سابقش مهدی هاشمی نسب گفت: ما به این محرومیت ها عادت کرده ایم، به خصوص ایرادی ندارد برای ما سه نفر انشالله دیگر علی انصاریان نیست. ما همیشه پایگاه محکمی برای کمیته های تعلیق و انضباطی بوده ایم. به هاشمی نسب تبریک می گویم، 2 جلسه برایش کم است، امیدوارم بیشتر کار کنند.

مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارات و شکایات استقلال و پرسپولیس از یکدیگر گفت: با خواهان صحبت کردم، به او گفتم یک روز کنار باشگاه پرسپولیس و یک روز کنار باشگاه استقلال بنشیند. و آنجاست که نان او در روغن است. این اظهارات هر دو تیم چندان زیبا نیست. دور هم می نشینند و از هم شکایت می کنند که چندان جذاب نیست.

لیدر ادامه داد: بازیکن تنش بالایی دارد، در شرایط سخت می آید و مصاحبه می کند و بعد از آن از او شکایت می کنند. جذابیت فوتبال است که می گویند البته بی احترامی نیست و اینکه تا روز آخر نمی دانی کدام تیم برنده می شود خیلی جذاب است.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به موضوع رنگ پیراهن در دیدار فولاد و استقلال گفت: تیم ها چه سپاهان چه پرسپولیس و چه استقلال زحمت می کشند و هزینه می کنند. خودم، چون فوتبالیست بودم، می فهمم. در طول سال آنقدر در اردو کار می کنند و دور از خانواده تمرینات بدنی انجام می دهند، سپس با پیراهن مشکی به بازی می آیند و داور را زیر سوال می برند.

این مجری ادامه داد: آیا همه ما در زندگی خودمان اشتباه نمی کنیم پس داوران و کمک داوران هم اشتباه می کنند حتی در سطح اروپا در اروپا داوران اشتباهات بزرگی مرتکب می شوند و به راحتی از آن دور می شوند و اینجا متاسفانه با این کار. اشتباه، پدر از بنده خدا می پذیرند

مدافع سابق پرسپولیس اضافه کرد: فکر می کنم جذابیت فوتبال توسط این مدیران و آدم های کوچکی که در فوتبال هستند از بین رفته است. بگذارید پرسپولیس و استقلال تا آخرین لحظه رقیب یکدیگر باشند و به این گلایه ها پایان دهید.

لیدر در خصوص عصبانیت هاشمی نسب از پرسپولیسی ها تصریح کرد: من یک روز در میان با هاشمی نسب در ارتباط هستم. وقتی چیزی را دوست داری و آن را ناعادلانه از تو می گیرند، تا آخر عمر مثل توهین گلویت را نگه می دارد. مهدی هاشمی نسب عاشق همه هواداران پرسپولیس و این تیم است. هاشمی نسب را می شناسم. مهدی عاشق پرسپولیس بود و عشقش را از او گرفتند.

رهبری در پاسخ به اینکه آقای عابدینی مسئول جدایی هاشمی نسب از پرسپولیس بود، تصریح کرد: تا آخرین روزی که در جلسات بودم، آقای عابدینی به آقای پروین علی آقا التماس می کرد که از شیطنت خود بیرون بیاید و بگذارد. هاشميسب بماند ولي علي آقا گفت هر چه هست من نمي خورم

مدافع سابق پرسپولیس گفت: آقای پروین مهدی هاشمی نسب جلوی خودش تشویق شد، خیلی به دردش نمی خورد و مهدی را از عشقش دور کرد.