این 27 آرایشگر نقره داغ شده اند!

این 27 آرایشگر نقره داغ شده اند!

وی افزود: این افراد با اهدافی مانند افزایش فالوور در فضای مجازی، افزایش تعداد مشتریان و کسب درآمد و حتی در برخی موارد بدون اطلاع و رضایت مشتریان این کار را انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات آنها اگرچه ترویج برهنگی و ابتذال است، اما آبروی بسیاری را برای برخی شهروندان به همراه داشته است.

سوسنی بیان کرد: در آذرماه امسال با توجه به رصد شبانه روزی ماموران سایبری پلیس فتا استان و همچنین دریافت گزارشات مردمی از طریق سایت پلیس فتا، صفحات اینستاگرام حاوی پرونده های خلاف اخلاق این 27 آرایشگر زن. بازیابی و شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: به منظور سالم سازی فضای مجازی و رعایت دغدغه های کاربران به ویژه خانواده ها در خصوص امنیت و سلامت حضور فرزندانشان در بسترهای مختلف اینترنتی، با هماهنگی مراجع قضایی اقدامات مقتضی از جمله انجام خواهد شد. حذف محتوای مجرمانه، مسدود کردن صفحه به همراه گرفتن تعهد از ادمین در کمترین زمان انجام شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهرتا گفت: صاحبان این گونه مشاغل باید ضمن رعایت قانون مراقب باشند ضمن فعالیت در فضای مجازی به حیثیت و آبروی شهروندان لطمه نزنند.

سوسنی ادامه داد: صاحبان مشاغل در صورتی که مدیریت صفحات و سایت های مرتبط با کار خود را به شخص دیگری بسپارند، بر عملکرد وی نظارت می کنند و مسئولیت و عواقب قانونی هر نوع فعالیت مجرمانه مدیر نیز متوجه آنها خواهد شد.