بازنشستگان، داوطلبان و امدادگران چالوس تجلیل شدند

به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر:

به همت جمعیت هلال احمر هالو و به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر از بازنشستگان، داوطلبان و کارکنان بشردوستانه این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

حجت الاسلام سید داود موسوی در گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با گرامیداشت دهه کرامت گفت: نوع دوستی یکی از ویژگی های ممتاز همه انسان هاست و امروزه در صلیب سرخ جهانی نام ایران و ایرانیان در ارائه خدمات در مواجهه با حوادث غیرمترقبه و نوع دوستی چون خورشید می درخشد.

وی ادامه داد: هلال احمر در همه حوادث طبیعی و غیرمنتظره منادی رحمت و عطوفت است و در صحنه های حوادث حضور و پیشگام هستند.

هلال احمر هاله

امام جمعه چالوس گفت: امروز مدال افتخار بازگشت جمعیت هلال احمر وجود دارد و این جمعیت منادی آرامش است.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس با بیان اینکه امسال یکصد و بیست و دومین سال تاسیس صلیب سرخ جهانی و جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد: چهار پایگاه امداد و نجات در محور کندوان و به دلیل خدمات رسانی به امداد و نجات می پردازند. و خدمات نجات در دریا و سواحل.

هلال احمر هاله

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و 688 مورد خدمات امداد و نجات به هموطنان ارائه شده که از نظر کمی و کیفی بی نظیر است.

امیرحسین اصغرزاده افزود: در بحث دریا در سال 97 و سال گذشته که به عهده کمیته پیگیری و کاهش غرق شدگان با جمعیت هلال احمر بود در سال 97 با تلاش های صورت گرفته هیچ غریقی نداشتیم. ناجیان غریق و نجات غریق و دقیقاً به این دلیل که ما اجازه رویکرد پیشگیرانه را ندادیم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت های مختلف 12 پاسگاه سلامت و فشار خون راه اندازی کرده ایم، گفت: سال گذشته 9 نفر از داوطلبان هلال احمر چالوس خون اهدا کردند.

هلال احمر هاله

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس همچنین از توزیع بیش از 800 بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و افزود: ارزش این بسته ها سه میلیارد و دویست میلیون ریال بوده که توسط خانه های هلال و مدیریت بحران بین نیازمندان توزیع شد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از پیشکسوتان، بازنشستگان و داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر چالوس با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها