وعده 19 خرداد به امدادگران محقق نشد / پرداخت حقوق امدادگران مازندران تا پایان هفته آینده


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843337

در تمام طول سال انتظار امدادگران برای عمل به وعده های خود؛

هرچند در سال گذشته وعده های زیادی مبنی بر پرداخت معوقات بازماندگان داده شده که محقق نشده است، اما آخرین وعده چند روز اخیر مبنی بر پرداخت حقوق بازماندگان تا 19 خرداد، اکنون تکمیل نشده است. 48 ساعت پس از مهلت مقرر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ پرداخت حدود 3 میلیارد تن بدهی معوق در سال گذشته توسط امدادگران مازندرانی امسال به تحقق طرح دریایی رسید و با وجود ده ها مصاحبه با مسئولان حقوق و دستمزد، وعده های امروز و فردا محقق نشده و گلایه های بازماندگان تا امروز باقی است.

علیرغم اظهارات اخیر مقامات استانی در آغاز پروژه بقای دریایی امسال تا 30 ژوئن، 48 ساعت پس از آخرین وعده کارکنان، این وعده محقق نشده است.

علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در گفت و گو با بالا گفت: وجوه پرداخت معوقات بازماندگان تامین شده و به استان رسیده است که در مراحل اداری است.

وی افزود: حقوق معلق امدادگران استان حداکثر تا پایان هفته آینده به حساب آنها واریز می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به آغاز طرح دریایی در سال جاری گفت: در حال حاضر در هر شهرستان یک پروژه وجود دارد که در مجموع 15 پروژه است که تا پایان سال به 60 پروژه می رسد. پایان این سال. ماه.

دبیر طرح دریای خزر اعلام کرد: 1200 امدادگر در 420 نقطه خطرناک استان مستقر می شوند.

رجبی وندچالی خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکل تامین مالی اجرای طرح های دریایی در استان های ساحلی کشور حل شود. چرا که تاکنون برنامه جامعی در این زمینه وجود ندارد و هر ساله این استان ها برای تامین اعتبار با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید