عدم پرداخت 2.9 میلیارد تن حقوق از امدادگران مازندران/ وام ملی نداریم

ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795550

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران اعلام کرد؛

علی رجبی با تسلیت به امدادگران به دلیل تاخیر چند ماهه در پرداخت حقوقشان، گفت: اعتبارات ملی برای این بخش نداریم و تلاش می کنیم حقوق معوقه دو ماهه را به امدادگران به ارزش 2 میلیارد و 900 میلیون پرداخت کنیم. تومانی تا پایان آذرماه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رجبی وندچالی در جمع خبرنگاران بلاغ درباره گلایه امدادگران مازندرانی مبنی بر تاخیر چند ماهه در پرداخت حقوقشان گفت: امدادگران مازندرانی در پروژه 4 ماهه در مناطق پرخطر زحمات زیادی کشیدند و شکایت آنها درست است و قبول می کنیم.

وی افزود: متاسفانه کشور برای پرداخت حقوق ناجیان غریق برای سواحل اعتباری در نظر نمی گیرد چرا که طرح دریایی تنها در 5 استان کشور اجرا می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: امدادگران استان تا پایان شهریور 4 ماه فعال بودند که از این مدت 2 ماه حقوق آنها را پرداخت کردیم و دو ماه دیگر نیز به آنها بدهکار بودیم.

رجبی وندچالی ادامه داد: امسال از حدود 650 ناجی غریق در سواحل استان مازندران استفاده کرده ایم و نیازمند حقوق و حمایت این تعداد از دست اندرکاران فعالیت، وام و پول هستیم. پس از تایید، زمان زیادی طول می کشد تا چنین مشکلاتی رخ دهد تا پرداخت انجام شود.

وی تصریح کرد: دو میلیارد و 700 میلیون تن حقوق 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی امدادگران را پس از اعطای وام پرداخت کردیم و در دو ماه دیگر موفق به پرداخت 2 میلیارد و 900 میلیون تن نشدیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت:

رجبی وندچالی گفت: متأسفانه جان امدادگران هیچ لیاقتی ندارد و باید به تهران برویم و وام بعدی بابت حقوق بازماندگان بگیریم.

به گفته وی، استان مازندران در بین 5 استان مجری طرح دریایی کشور دارای بیشترین سواحل است و پوشش این سواحل مستلزم استفاده بیشتر ناجیان غریق و البته اعتبارات ملی کافی است که تمهیدات خاصی را برای این منظور می طلبد. مرحله. در سطح ملی دیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید