وعده مساعد معاون وزیر کشور برای پرداخت بدهی های معوق امدادگران مازندران / طرح دریایی با تعهد فرهنگی و اقتصادی محقق می شود.


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820518

روح اله سلگی در خصوص گلایه امدادگران مبنی بر تاخیر طولانی در پرداخت حقوق امدادگران مازندرانی گفت: این موضوع را شخصا با معاون وزیر کشور پیگیری کردم و با قول مساعد برای حل این مشکل واگذار شدم. در اسرع وقت به حساب های آنها ارسال شود.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ گلایه امدادگران از حقوق معوقه چند ماهه هر ساله تیتر یک رسانه بسیاری از رسانه های استان مازندران بوده است. مشکلی که هنوز از سوی مسئولان استانی و نهادهای دولتی درمان نشده است.
از سوی دیگر، امداد و نجات یکی از سخت ترین، پرخطرترین و حیاتی ترین فعالیت هاست که متأسفانه هنوز از سوی مسئولان امر به عنوان یک حرفه جدی تلقی نمی شود و سازوکار اصلی برای رفع مشکلات معیشتی و تامین امدادگران نیز نمی باشد. ایجاد شده است. تعریف شده است.
ماه ها از تابستان گذشت و یک پروژه دریایی جدید در سال 1401 آغاز شد، اما امدادگران هنوز منتظر پرداخت حدود 3 میلیارد دلار معوقه خود هستند. عدم اعطای وام ملی برای پرداخت به موقع جان امدادگران باعث شد دست امدادگران مازندرانی در پوست گردو بماند!
روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در گفتگو با بولا گفت: روز گذشته با معاون وزیر کشور در خصوص پرداخت هزینه امداد و نجات مازندران صحبت کردم و ایشان قول مساعدت را در اسرع وقت دادند.
وی افزود: قطعا پیگیر این موضوع هستیم و امدادگران نگران نباشند که به زودی این موضوع مطرح و حقوق آنها پرداخت شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با عباسی رئیس سازمان عمومی کشور و معاون وزیر کشور به تفصیل صحبت کردم و مشکلات و شرایط را به تفصیل بیان کردم.
سلگی ادامه داد: در این گفتگو اعلام کردم که در آستانه فصل جدید شنا و آغاز پروژه جدید دریایی در سواحل مازندران هستیم. لازم است.
وی اعلام کرد: معاون وزیر کشور نیز از وضعیت موجود آگاهی کامل دارد و قول مساعدت برای رفع این مشکل در اسرع وقت و واریز مبلغ به حساب استان را داد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به شروع فصل تابستان به دنبال تعریف و اجرای پیوست فرهنگی و اقتصادی به آن همراه با اجرای طرح دریایی هستیم، تصریح کرد:
سلگی خاطرنشان کرد: تلاش داریم حقوق معوقه امدادگران را در اسرع وقت به حساب آنها واریز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید