تعهد مساعد مسئولان فدراسیون جهانی در مسابقات جهانی تکواندو برای حل مشکلات سازمانی


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912585

مسئولان ارشد فدراسیون جهانی در دیدار با مربیان کشورهای مختلف قول مساعد برای رفع مشکلات موجود دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از اعتراض و نارضایتی مربیان کشورهای مختلف از نحوه داوری و داوری بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، نشست مربیان منتخب تیم های ملی با حضور مربیان کشورهای صربستان، ترکیه، ایران، آذربایجان، آمریکا برگزار شد. ، کانادا، کاستاریکا، کرواسی، برزیل، اردن، ایتالیا، چین و تایلند با حضور مقامات عالی رتبه فدراسیون جهانی از جمله سئو جونگ کانگ، دبیر کل، شعبان، رئیس کمیته مسابقات و رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد. کمیته داوران

ابتدا هر یک از مربیان نظر خود را در مورد مشکلات موجود به ویژه در داوری ارائه کردند و در نهایت پیشنهادات خود از جمله تقویم فشرده، حذف مسابقات گرند اسلم از سیستم سهمیه المپیک، تجدید نظر در تعداد اخطارها، نصب دوربین های سقفی، تعیین سیستم الکترونیکی هوگوس و تثبیت قوانین تا المپیک 2024 پاریس، حذف داوران با خطاهای زیاد و استفاده از داوران مجرب، تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد داوران در هر تورنمنت، تشکیل کمیته یا داشتن 3 داور، 3 مربی و 3 نفر. تکواندوکاران جهت بررسی قوانین قبلی از زمان اعمال تغییرات، وزن کشی قبل از قرعه کشی و ثبت نقاط مشت توسط دستکش الکترونیکی با تعیین محدوده مجاز جهت جلوگیری از به ثمر رساندن مشت هایی که به سایر نقاط بدن برخورد می کند ارائه گردید.

مسئولان فدراسیون جهانی در خصوص موارد فوق توضیحاتی ارائه کردند و در نهایت دبیرکل فدراسیون جهانی اعلام کرد که این نظرات پس از جمع بندی در شورای اجرایی WT مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید