سند برنامه ریزی اقتصادی فریدونکنار/ جبران بدهی های معوق با افکار عمومی و خدمات بیمه ای تهیه می شود.


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816234

محمود حسینی پور گفت: تهیه سند برنامه ریزی اقتصادی فریدونکنار یکی از ماموریت های اصلی استاندار جدید است که باید با همکاری جوانان نخبه و تشکیل کارگروه های فنی اعم از زیرساخت ها، گردشگری، صادرات و کشاورزی انجام شود. . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ سیدی، محمود حسینی پور چهارشنبه شب در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فریدونکنار اظهار داشت: پس از انتخاب آیت الله رئیسی، هیئت دولت و استانداران و استانداران به طور طبیعی تغییر کرده است. روند فعلی باید تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در طول عمر خود بالاترین رتبه های علمی، فناوری، انرژی هسته ای، ارتش و بهداشت و درمان را در جهان کسب کرده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اقتصاد کشور ما وضعیت خوبی ندارد، گفت: در 43 سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده است، اما مردم همچنان مشکل معیشتی دارند و اگر در هر خانواده ای بیکار باشد، مشکل معیشتی دارند. با چالش های معیشتی روبرو شوید.»

حسینی پور یادآور شد: در هشت سال گذشته فعالیت های دولت قبل بر مذاکراتی بوده که با زیاده خواهی های زیادی انجام شده است، اما امروز نگاهی به مذاکرات نداریم و حتی تلاش می کنیم لغو تحریم ها را بی اثر کنیم. “

وی افزود: به دلیل نابسامانی ها به زمان نیاز داریم و البته در این مدت کوتاه به نتایج خوبی از جمله تسخیر تاج و خروج کشورهای غربی از مذاکرات دست پیدا کرده ایم.

استاندار مازندران ادامه داد: مشابه حاج حسین بصیر در دوران دفاع مقدس نشان داد که بدون توجه به کدخدا می توان پشت دشمن را به خاک مالید، روی پای خود ایستاد و مقاومت کرد.

حسینی پور تاکید کرد: فریدونکنار با داشتن ظرفیت های مختلف از جمله دریا، تالاب و بندر می تواند شهری به عنوان مقصد گردشگری محسوب شود که مورد توجه سرمایه گذاران بین المللی است اما متاسفانه در آن سال ها جریانی با سهمی از این شهر در نظر گرفته شده است. در حکومت استانی نادیده گرفته شدند.

وی گفت: در حالی که یک سرمایه گذار می خواست در فریدونکنار سرمایه گذاری کند اما پیشنهاد رشوه چند میلیاردی می داد، از او فرار کردند و شرط کردند که یا باید آن مبلغ را پرداخت کنید یا اجازه سرمایه گذاری در فریدونکنار را به شما نمی دهیم. “

استاندار مازندران با بیان اینکه تغییر استاندار به معنای تغییر انسان نیست، بلکه به معنای تغییر تفکر است، گفت: تفکر باید تفکر انقلابی باشد، تفکر مردمی و خدمت بی معنی در فریدونکنار برای نجات مناطق عقب ماندگی شهرستان حاکم شود.

حسینی پور گفت: تفکر انقلابی توانسته 20 سال باقی مانده بر روی زمین را در 20 روز کار حل کند و این همان تفکر دهه 60 است که باید برای حل مشکلات مردم وارد عرصه اقتصاد شود.

وی با تاکید بر اینکه فریدونکنار باید راهبرد خود را مشخص کند، تاکید کرد: مشکلات این شهرستان نباید در سطح بخشی و محلی خلاصه شود، بلکه باید از منظر آینده مورد توجه قرار گیرد تا با کمک از دیگر شهرها عقب نمانیم. جوانان. مردم.”

استاندار مازندران گفت: اساس کار را نباید با هیچ اختلافی به تعویق انداخت، بلکه افراد تاثیرگذار شهرستان که نقطه شروع جوانان هستند باید به رفع مشکلات موجود کمک کنند.

حسینی پور ادامه داد: برای سفر ریاست جمهوری به دنبال پروژه ای بودیم که بیش از 50 درصد پیشرفت داشته باشد تا بتوانیم بودجه ای برای آن اختصاص دهیم اما پروژه ای پیدا نکردیم.

وی با بیان اینکه فریدونکنار یکی از زیباترین شهرها و دارای منابع ویژه است، گفت: در حالی که برند برنج مخصوص فریدونکنار است، اما متاسفانه در آن سال ها در این شهرستان حتی جشن برنج هم برگزار نمی شد.

استاندار مازندران تاکید کرد: تهیه سند برنامه ریزی اقتصادی فریدونکنار یکی از ماموریت های اصلی استاندار جدید است که باید با همکاری جوانان نخبه و تشکیل کارگروه های فنی اعم از زیرساخت ها، گردشگری و … انجام شود. صادرات و کشاورزی

حسینی پور ادامه داد: من به عنوان مدیر ارشد استان می گویم اولویت اولم در مازندران فریدونکنار است چرا که دیدم به دنبال دفع این شهر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد رشد اقتصادی در فریدونکنار باشیم و به جایی برسیم که گردشگر به جای یک روز یک هفته در فریدونکنار بماند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شاخص هایی را برای انتخاب استانداران در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: قدرت مذاکره فردی یکی از معیارهایی بود که برای انتخاب استاندار در فریدونکنار در نظر گرفتیم که استاندار جدید صدای آن را دارد و شاید هم باشد. ظلم در این شهر در روستا و دیار باشد.

امام جمعه فریدونکنار نیز در این مراسم گفت: از زحمات فرماندار سابق که زحمات زیادی برای شهرستان انجام داده اند قدردانی می کنیم و همچنین برای ابراهیم نژاد به عنوان فرماندار جدید آرزوی موفقیت داریم.

حجت الاسلام حسین تگی پور گفت: از استاندار جدید می خواهم با تشکیل جلسات و حضور در کنار هم از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کرده و موانع را برطرف کنند.

محمدمهدی نصیری فرماندار سابق فریدونکنار در مراسم تودیع خود و معارفه فرماندار جدید این شهرستان گفت: خدمتی که انجام دادیم وظیفه ما بود و بارها از کوتاهی و کاستی عذرخواهی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما حاکمان زمان مشکلات زیادی از جمله کمبود بودجه، تحریم و تاج داشتیم، در چنین شرایطی چه راهبردی می توانستم داشته باشم؟

فرماندار سابق فریدونکنار گفت: زمانی که فرمانداری فریدونکنار را تحویل گرفتیم کارگران بندری بیش از هشت ماه حقوق نگرفتند اما امروز با اصلاح حقوق بندری و استفاده از امکانات دولتی، فریدونکنار بندری پویا و فعال است. مازندران.

نصیری یادآور شد: گمرک فریدونکنار یکی از 10 گمرک برتر کشور است که البته بدون همکاری مسئولان استانی و کشوری امکان پذیر نبود.

وی افزود: فریدونکنار ساحل آزاد دارد که استفاده نشده است اما با همکاری شورا و شهرداری از مقاطع مختلف شهر توانسته ایم 85 هکتار به شهر اضافه کنیم و 30 هکتار آماده دریافت یک سند منابع طبیعی.»

فرماندار سابق فریدونکنار یادآور شد: مدت ها برنج فریدونکنار در حالی که برنج درجه یک کشور بود اما به نام این شهرستان اختلاط انجام می شد که با مساعدت اتحادیه برنج فروشان نشان جغرافیایی آن مشخص شد. ثبت و به عنوان اعتبار ارائه شد.

نصیری تاکید کرد: 68 کارخانه شالیکوبی در فریدنکنار دو ماه در سال بیکار هستند.

وی گفت: در مدت 50 ماه و 6 روزی که سرپرستی فرمانداری فریدونکنار را بر عهده داشتم سعی کردم به مردم خدمت کنم و برای آنها کار کنم.

فرماندار سابق فریدونکنار گفت: راه اندازی اولین ستاد کرونا در مازندران، جمع آوری نزدیک به هفت میلیارد تن کمک های مردمی برای مبارزه با کرونا، انعقاد تفاهم نامه های اصولی فراوان بین شهرستان و بندر، احداث مزرعه پرورش ماهی، کم شدن فریدونکنار. منطقه توسعه یافته، احیای سد تهیه سند شهرسازی، نگارش طرح جامع تالاب و ثبت خانه های میراث از مهمترین اقدامات ما بود.

نصیری خاطرنشان کرد: شفاف نبودن خط مرزی، عبور ناهموار و سوخت رسانی برای کشاورزان از مشکلات مهم فریدونکنار است.

کوروش ابراهیم نژاد گرجی فرماندار جدید فریدونکنار نیز در این مراسم گفت: برای من فرقی نمی کند که افراد از کدام گروه یا دسته باشند چرا که من و همه اعضای هیئت مدیره فریدونکنار در خدمت همه مردم شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تولیدکننده و کشاورز است، گفت: مشکلات مردم را با پوست و استخوانم درک می کنم چرا که خودم تولیدکننده هستم.

فرماندار فریدونکنار گفت: اعضای هیات مدیره از این پس باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند نه اینکه مانع ایجاد کنند.

ابراهیم نژاد گرجی با بیان اینکه بدون مردم هیچ کاری به دست نمی آید، گفت: سازمان های مردم نهاد باید در رفع مشکلات مردم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه فریدونکنار شهری با ظرفیت بالا است، خاطرنشان کرد: در حالی که برخی کشورها کوچکتر از فریدونکنار هستند اما با استفاده درست از ظرفیت آنها که کمتر از فریدونکنار است می توانند کشوری را اداره کنند.

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: سیاست من کار، کار و کار است و امیدواریم همه دست ما را برای کار بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید