بدهی های معوق کارگران شهرداری پرداخت می شود

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802211

چگنی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و پرداخت معوقات، برنامه ریزی برای پرداخت بخشی از حقوق ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اشرف چگنی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: کارکنان باید ایمان شورا را نسبت به خود نهادینه کنند و همه دستگاه ها باید شهرداری و شوراها را برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت یاری کنند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام عید و پرداخت حقوق معوقه برخی از کارکنان شهرداری اقداماتی در دستور کار قرار دارد که چهار شهرداری استان با مشکل معوقه مواجه هستند، برنامه ریزی برای پرداخت بخشی از حقوق ها در دستور کار است. “

رئیس شورای اسلامی شهر لرستان گفت: شهرداری یکی از نهادهایی است که می تواند با درآمد پایداری که ایجاد می کند هزینه های خود را تامین کند و در این راستا لازم است شوراها و شهرداری های استان نسبت به اخذ عوارض اقدام کنند. متاسفانه برخی از شهرستان های استان دستورالعمل تدوین دفترچه عوارض را رعایت نکرده اند.

چگنی گفت: در برخی شهرها عوارض اخذ نمی شود و این امر شهرداری را در تامین و پرداخت برخی هزینه ها از جمله پرداخت حقوق کارگران با مشکل مواجه می کند.

وی با اشاره به انتصابات جدید در شهرداری های استان ها گفت: با هماهنگی و گفت و گوی انجام شده قرار است شهرداران جدید نسبت به درآمدزایی پایدار اقدام کنند تا بتوانند هزینه ها را تامین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید