باید نسبت به حفظ شأن والای روحانیت بسیار اهتمام داشت

رئیس قضایی وی تصریح کرد: امروز جریان مقاومت نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی و سیره ائمه انقلاب موجب ناامیدی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان استکباری این رژیم ننگین شده است و گواه آن عملیات پیروزمندانه است. از طوفان الاقصی و وعده واقعی که از نظر تاکتیکی و استراتژیک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و توازن قوا را کاملاً به نفع محور مقاومت تغییر می دهند.

محسنی اجیعی افزود: امروز دشمنان با شبهه افکنی و القائات واهی سعی در تضعیف دلبستگی نسل جدید ما به ارزش های دینی و انقلابی دارند. در اینجا روحانیت وظیفه خطیری دارد که در مورد توطئه های دشمن، اذهان نسل جدید را تبیین و روشن کند.

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر خدای ناکرده یک نفر در لباس روحانیت عمل خلاف شرعی انجام دهد به پای همه روحانیت می افتد بنابراین باید برای حفظ کرامت والای روحانیت توجه زیادی شود. روحانیت امروز وظایف کارگزاران نظام به ویژه کارگزارانی که خود را به عنوان روحانی در می آورند بسیار خطیر است.

محسنی ادجه ای در پایان گفت: مردم ما مستحق خدمت فداکارانه هستند و اگر خدای ناکرده نتوانیم به آنها خدمت کنیم باید در برابر خداوند متعال و خود مردمی که همیشه پشت سر ارزش های نظام ایستاده اند پاسخگو باشیم.

پیش از سخنان رئیس قوه قضائیه، آیت الله «حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کوگیلویه و بویراحمد در سخنانی گفت: دوران هشت سال پاسداری مقدس، گنجی بی نظیر، گرانبها و بیکران است. از ماندگارترین حماسه های مردم متدین، فهمیده و بصیر جمهوری اسلامی ایران.»

وی تصریح کرد: عظمت، سربلندی، عزت، امنیت و سربلندی ملت ایران در جهان به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان است.