برونکو در پرسپولیس؟ او از یک تیم در قطر و یک تیم در اروپا پیشنهاد دارد

برونکو در پرسپولیس؟  او از یک تیم در قطر و یک تیم در اروپا پیشنهاد دارد

رضا چلنجر نماینده برانکو ایوانکوویچ در ایران درباره دیدار رضا درویش با برانکو ایوانکوویچ در قطر که در نهایت به پاسخ منفی سرمربی کروات پرسپولیس منجر شد، توضیح داد: درویش تمام تلاش خود را کرد و حدود دو ساعت و نیم صحبت کرد در حالی که برانکو اما او به دلایل شخصی نتوانست این پیشنهاد را بپذیرد. با برانکو هم زیاد صحبت کردم و او تمام تلاشش را کرد اما نشد.

وی درباره شایعات مطرح شده درباره دلایل برانکو برای رد پیشنهاد پرسپولیس گفت: نمی دانم این مزخرفات از کجا می آید و چه کسی آن را می سازد. درویش در دیدار با برانکو تاکید کرد که به نمایندگی از همه مردم و هواداران پرسپولیس به قطر آمده است. او حتی بارها به برانکو گفته بود که همه می خواهند او به ایران برگردد. درویش برانکو را مثال زد و به قول ایرانی ها گفت: سبیلم را شرط می بندم تا آرزوی تو برآورده شود، اما برانکو گفت این ضرب المثل برای من آشناست و می دانم که مثل حرف شرافت است اما برانکو دلایل شخصی مواردی است که ممکن است ذکر شود. اگر درست نباشد پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده است.»

نماینده برانکو در ایران گفت: برانکو پیشنهادات خود را به درویش نشان داد که از یک تیم ملی خوب اروپایی و یک تیم از قطر است. حالا هم تیم ملی عمان به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. برانکو همچنین اعلام کرد که همسرش به او گفته 20 سال است که در کنار آنها نبوده و حالا که شرایط مهیا شده و به او پیشنهاد شده، بهتر است نزدیک خانواده اش باشد. این خلاصه ای از تمام موضوعات مطرح شده در جلسه روز پنجشنبه است.

چلنجر همچنین خاطرنشان کرد: اینکه می گویند برونکو گفته چرا یحیی گل محمدی استعفا داده یا شرطی برای به خدمت گرفتن چند بازیکن و مبلغ قرارداد داده است اصلا درست نیست. من خودم در جلسه بودم و تمام صحبت ها را دقیق ترجمه کردم. درویش به برانکو گفت دو سال و نیم در پرسپولیس بماند و کارش را نیمه تمام تمام کند و همه ما خیلی دوست داشتیم این اتفاق بیفتد. در نهایت به برانکو گفتند تا یکشنبه منتظر پاسخ نهایی او هستند اما او گفت نمی خواهد پرسپولیس را معطل کند و بلافاصله به فکر سرمربی جدید باشد.

وی در پایان با اشاره به مذاکرات درویش با برانکو گفت: مدیرعامل پرسپولیس هم به برانکو گفته که نزدیک به 70 سال سن دارد و جام ها و مقام هایش را کسب کرده است و شاید الان رضایت میلیون ها هوادار پرسپولیس را برایش راضی کند بله، اما برانکو پاسخ داد که همه این ها را می داند اما مشکلات شخصی اجازه حضور در ایران را به او نمی دهد. این تمام آن چیزی است که در جلسه مطرح شد. برانکو از ما به خاطر پرداخت مالیاتش بسیار تشکر کرد و رفتار بسیار خوبی با ما داشت.