برونکو حریف بزرگی در تیم ملی ایران دارد

برونکو حریف بزرگی در تیم ملی ایران دارد

سرمربی سابق پرسپولیس با اینکه تا پایان جام ملت های آسیا با تیم ملی عمان قرارداد دارد اما طبق بند قراردادش می تواند با پرداخت مبلغ 600 هزار دلار از این تیم جدا شود. با این حال، به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ حریف قدرتمندی برای جایگزینی کارلوس کی روش داشته باشد. سردار اعظمون!

برانکو حدود 4 سال پیش عنوان کرد که سردار آزمون قصد دارد مهدی طارمی را به روسیه ببرد. خلیل آزمون، پدر سردار، سرمربی کروات پرسپولیس با انتقاد از این ادعا گفت: آغازگر این حملات برونکو بود که می گفت سردار می خواست طارمی را با خود به روسیه ببرد اما برونکو باید سرنوشت آرسن ونگر را به یاد داشته باشد. . . برانکو این حرف ها را پذیرفت و همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس با سردار مشکل پیدا کنند. از آن زمان افکار پرسپولیسی ها به سمت سردار بد شد. البته سردار تراکتورسازی عاشق پرسپولیس و استقلال است و قلب پاکی دارد اما نمی دانم برونکو چگونه با سردار برخورد کرد. آقای برانکو با کاری که کردی دل یک جوان را سوزاندی اما فوتبال ظلم است. یک روز همین هواداران پرسپولیس اگر برانکو نتیجه نمی گرفت علیه او شعار دادند و از او خواستند از پرسپولیس برود. آقای برانکو چطور نمی دانی مربیگری ماندگار نیست و ممکن است روزی با همین مخاطبان مشکل پیدا کنی. آرسن ونگر را به خاطر دارید؟ آنها در آرسنال به او احترام زیادی می گذاشتند، اما در نهایت به او همه جور فحاشی می کردند و می گفتند این تیم را ترک کند. لطفا پشت طرفداران خود پنهان نشوید. تحریک هواداران علیه سردار درست نیست. روزی می رسد که شما ایران را ترک می کنید و همه این اتفاقات پشت پرده آشکار می شود و…”

اما برانکو در حاشیه تمرین پرسپولیس پس از برد مقابل سایپا، درباره تهدید پدر سردار آزمون از طریق پیامک گفت: من همین الان جوابش را دادم; “خسته نباشی.” از کجا می دانید چنین پیامی ارسال شده است؟ من فقط جواب دادم خسته نباشید!

جالب اینجاست که یک سال بعد سردار آزمون در پاسخ به این سوال که برونکو به گزینه اصلی جایگزینی ویلموتس تبدیل شده است. شما یک بار با برانکو سوء تفاهم داشتید. نظر شما در مورد این انتخاب احتمالی چیست؟ او پاسخ داد: «ببینید، من نه تنها با برونکو، بلکه با هیچ مربی دیگری اختلافی نداشتم. من نه مصاحبه ای انجام داده ام و نه چیزی علیه آنها گفته ام. من قبلاً گفته ام و الان هم می گویم که بعد از آن بازجویی شدم و پدرم موظف بود از من محافظت کند که این کار را هم کرد. من با برانکو مشکلی ندارم و فوراً تمام شده است.”

به نظر شما سردار آزمون این ماجرا را فراموش کرده و اگر تعهد برونکو جدی شود آیا می تواند با این مربی کروات همکاری کند؟ البته نباید فراموش کرد که ستاره خط حمله تیم ملی کشورمان تجربه بسیار خوبی در همکاری با مربیان کروات (دراگان اسکوچیچ) دارد.

دیدگاهتان را بنویسید