استقلال تیم بزرگی است اما ما هم فجرسپاسی هستیم / حاشیه حریف؟ ما اهمیت نمی دهیم


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810589

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: حواشی پیرامون استقلال ایجاد شده است اما ما به این مسائل توجهی نداریم و می دانیم که استقلال تیم بزرگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی درباره دیدار با استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: بازی با استقلال برای هر دو تیم بسیار مهم است. با شرایطی که در چند روز اخیر به وجود آمده و حواشی ایجاد شده پیرامون استقلال، علاقه ای به این مسائل نداریم. می دانیم که استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و نتایج خوبی هم گرفته است.

وی افزود: ما هم فجرسپاسی هستیم. تیمی که با وجود شایستگی هایمان باید در میانه های جدول می ماند اما بنا به دلایلی این اتفاق برای ما نیفتاد. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم، شجاعانه بازی کردیم و می خواستیم برنده شویم. آمادگی خوبی داشتیم، با شناختی که از بازیکنانم دارم، می‌دانم که می‌خواهند خوب، شجاعانه و شجاعانه بازی کنیم و به دنبال پیروزی هستیم. ما به امتیاز نیاز داریم. کار آسانی نیست و سخت است اما در توان بازیکنانم است امیدوارم شاهد بازی عادلانه و راحت برای تماشاگران هر دو تیم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید