برکناری مدیر ورزشی به دلیل برهنگی نونهال!

برکناری ناگهانی ناصر رمضانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان کهگیلویه که دارای سوابق تحصیلی و تخصصی فراوانی در عرصه ورزش است، علاوه بر تعجب همگان، اکنون به اولین خبر در فضای مجازی کهگیلویه تبدیل شده است. بویار احمد .

سرپرست استانداری کهگیلویه با تاکید بر اینکه طرفدار تغییر ادارات شهرستان در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات نیستم، تصریح کرد: آقای اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات و مدارکی را ارائه کردند که متقاعد شدیم. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان را ترک کند.

سیدحمزه محقق زاده یاسوج در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: واقعیت این است که ما در شهرستان بحث برکناری رئیس اداره ورزش و جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان را نداشته ایم. استان بر اساس برخی اسناد قانع کننده این تغییر را درخواست کرد

وی با بیان اینکه هیچ اصراری برای برکناری وی نداشته ایم و نیازی به این تغییر نمی بینیم، خاطرنشان کرد: در پایان ماجرا از این تغییر مطلع شدیم و زمانی که دلیل این برکناری را توضیح دادیم. آقایان از اداره کل ورزش و جوانان استان مواد و اسناد اعلام کردند که ما را به این عزل قانع کرده است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه تاکید کرد: تنها خواسته ما از فرمانداران اداره کل ورزش و جوانان استان این است که تغییر مدیر اداره ورزش و جوانان این شهرستان به دور از حاشیه و یا آسیب صورت گیرد. شخص حقیقی و حقوقی مردم اظهار داشت: بدون تعارف می گویم که مدیر شهری در این برکناری نقش چندانی نداشته است.

ما هیئت تدارکاتی درست نکردیم که مدیر ورزشی را حذف کند
محقق زاده در پاسخ به این سوال که شنیده می شود جلسه ای برای برکناری مدیر ورزش و جوانان کهگیلویه تشکیل داده اید، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ وی تاکید کرد: چنین سوالی صحت ندارد و هیات تدارکاتی برای این عزل تشکیل نشده است.

وی گفت: حتما بدانید برکناری این مدیر ربطی به شورای تامین ندارد و هر اتفاقی که در این زمینه افتاده بر عهده اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد است. داد، ما پذیرفتیم که بر اساس این اسناد این حذف انجام شود.

سرپرست استانداری کهگیلویه تاکید کرد: هیچ تلاش سیاسی برای برکناری مدیر ورزش و جوانان وجود ندارد و نباید به شایعات توجه کرد.

محقق زاده در پاسخ به این سوال که گفته می شود دلیل برکناری مدیر ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه حضور وی در یک دوره آموزشی تکواندوی دختران بوده و برخی از این ورزشکاران بدون روسری در سالن سرپوشیده حضور داشتند. وی بدون پاسخ به این سوال اظهار داشت: اینکه مدارک لازم برای برکناری مدیر ورزش و جوانان شهرستان وجود داشت و این اتفاق افتاد.

وی گفت: رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه مدیری خوب و فرهیخته است و می تواند در عرصه ورزش و جوانان شهرستان موثر باشد.

مجبور شدیم مدیر ورزشی کوگیلویه را اخراج کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به هیچ وجه قصد برکناری مدیر ورزش و جوانان کهگیلویه را نداریم، تصریح کرد: اتفاقاتی در این شهرستان در حوزه ورزش و جوانان افتاد و ما واقعاً می خواستیم اخراجش کن. .