بزرگترین نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس؟

بزرگترین نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس؟

جدایی میلاد سرلک و محمد عمری از پرسپولیس به دلیل خدمت سربازی قطعی شد تا بار دیگر احتمال مذاکره باشگاه با لژیونر هافبک تیم ملی ایران بیشتر شود.

سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش ایرانی که پس از بازی های واله بولد در لیگ برتر دانمارک برای تمرین با ملوان بندرانزلی و حفظ آمادگی جسمانی خود به ایران سفر می کند، همچنان از سوی یحیی گل محمدی برای حضور در ترکیب شیرهای سرخ تایید شده است.

عزت الهی تصمیم گرفت برای دوری از عوارض جانبی با پرسپولیس تمرین نکند تا مدیران وایلبولد دانمارک را نسبت به انتقال زودهنگام خود حساس نکند. او در ابتدای فصل با پیشنهادی از سوی پرسپولیس مواجه شد اما باشگاه دانمارکی برای جذب او یک میلیون یورو طلب کرد و همین امر باعث شد تا قرمزها حضور او را محدود کنند.

عزت اللهی تا پایان این فصل با ویل بولد قرارداد دارد اما با توجه به جدایی سرلک و عمری در نیم فصل، احتمالا گل محمدی دوباره به دنبال جذب این بازیکن برای حضور در پرسپولیس در دور دوم خواهد بود. لیگ بیست و سوم

عزت اللهی اولین گزینه برای ورود به خط هافبک پرسپولیس خواهد بود که در ابتدای لیگ برتر این فصل محقق نشد تا اینکه مسعود ریقی جایگزین او در لیست خرید شد و حالا برای پرسپولیس بازی می کند.