تامین نیروی کار مستلزم پرداخت حقوق مازاد است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست تولیدکنندگان خمیر کاغذ گفت: تامین نیروی کار مستلزم پرداخت دستمزد مازاد است.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

مجید کیانی در جلسه ستاد جهش تولید که با حضور فعالان و سرمایه گذاران خوشه خمیر کاغذ برگزار شد، اظهار کرد: جلسات ستاد جهش تولید از نخستین روزهای سال جدید برگزار شده است و همچنان خوشه به خوشه به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی می شود.

وی تولید را رمز اقتصاد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته با ارائه بسته های سرمایه گذاری در این منطقه 102 هزار میلیارد تومان تقاضای سرمایه گذاری دریافت شد که 70 هزار میلیارد تومان آن به تصویب کمیسیون اقتصادی رسید. و ما در تلاش هستیم به این جستجو پاسخ دهیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از امکان فعالیت تعدادی از واحدهای تولیدی با ظرفیت بیشتر خبر داد و اظهار داشت: کمبود نیروی کار مختص منطقه آزاد ارس نیست، بلکه این کمبود در استان وجود دارد و حتی در یک کشور برخی از واحدهای تولیدی در صورتی که بتوانند این مبنا را محدودیت در نظر بگیرند و با افزایش تولید، افزایش بهره وری و صادرات، دستمزد و مزایای کارگران را افزایش دهند، حداقل دستمزد قانون کار را سقف دستمزد می دانند.

وی افزود: برای رسیدگی به مسکن کارگری، زمینی به ظرفیت 10 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است که واحدهای تولیدی می توانند با استفاده از اعتبارات بانکی و وام های نهضت ملی خود مسکن مهر تهیه کنند. کارگران آن

کیانی با اشاره به دریافت مجوز ناوگان حمل و نقل عمومی ارس پلاک گفت: مجوز واردات اتوبوس، وانت و وانت ارس پلاک دریافت شده و در مرحله اول درخواست دریافت 500 دستگاه وانت ارس پلاک وجود دارد. دریافت شده است و واحدهای تولیدی می توانند از این ظرفیت برای جابجایی کارگران خود استفاده کنند. اولین محموله وانت ارس طی چند روز گذشته وارد منطقه شد.

وی در پایان گفت: ارائه اسناد رسمی به واحدهای تولیدی منطقه آزاد ارس در فازهای 1 و 2 در مرحله نهایی است و پس از پرداخت هزینه های زیرساختی توسط واحدها، این اسناد ارائه می شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها