تراکتور یک پنالتی دیگر گرفت!

تراکتور یک پنالتی دیگر گرفت!

پیروزی تراکتورسازی با اخراج شجاع خلیل زاده تحت الشعاع قرار گرفت که اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی را در پی داشت.

رضا کرمانشاهی مدیرعامل تیم تراکتورسازی درباره عملکرد زاهدی فر و داور تعویضی که به جای او وارد زمین شد صحبت کرد.

نظر داور را از نگاه کرمانشاهی به نقل از کانال رسمی تراکتور بخوانید:

* آقای زاهدی فر داور محترم این دیدار از داوران باتجربه فوتبال بومی هستند که به خوبی این دیدار را قضاوت می کنند. او در نیمه اول موقعیت یابی و دوندگی بسیار خوبی داشت و تصمیمش برای اعلام دو پنالتی به سود تراکتورسازی که با کارت زرد بازیکنان نیز همراه بود، اشتباه بود. کاملا درست بود

* وقت اضافه نیمه اول نیز کاملا درست و منصفانه بود و می توان گفت قضاوت تیپ داور در این نیمه بی نقص بود.

* متأسفانه آقای زاهدی فر در نیمه دوم دچار کشیدگی عضله شد و آقای امینی داور چهارم بازی را ادامه داد. در چنین مواقعی که قاضی چهارم جایگزین می شود، کاملاً طبیعی است که آمادگی ذهنی برای قضاوت نداشته باشد.

* چون تدارک چنین دیداری نبود. اما آقای امینی در صحنه های مختلف حضور خوبی داشت و تصاویر اسلوموشن نشان می دهد که اجرای او برای کشف اشتباه حسین پورحمیدی هم مناسب بوده است.

* در صحنه خطای بازیکن گل گهر که منجر به مصدومیت پورحمیدی شد، بازیکنان حریف به خیال اینکه تقلب می کنند دور دروازه بان تراکتور حلقه زدند.

* بر اساس تصاویر تلویزیونی، اخراج آقای شجاع خلیل زاده کاپیتان تیم کشورمان به شدت بود. چون قرار بود بازیکنان جدا شوند و درگیری تمام شود و به نظر من شجاع خلیل زاده حتی نباید کارت زرد می گرفت.

* داور با اخراج کاپیتان تراکتور اشتباه کرد. باشگاه تراکتورسازی نیز در صورت امکان پیگیری های لازم را برای تصحیح تصمیم داور انجام خواهد داد.

* در پایان نیمه دوم دروازه بان گل گهر روی میلوش دلتیچ در محوطه جریمه خطای واضحی انجام داد و پنالتی این خطا به سود تراکتورسازی اعلام شد. داور موقعیت خوبی داشت. اما او در محاسبات خود اشتباه کرد.

* با توجه به تحولات مسابقه اعلام 10 دقیقه وقت اضافه کاملا صحیح است و جدا از موارد ذکر شده مشکل دیگری در تصمیم داور وجود ندارد.