تلاش گروه‌های عملیاتی برای پایداری شبکه شهرک سجادیه

معاون شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان اعلام کرد؛

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: 6 اکیپ عملیاتی برای تثبیت شبکه و ترمیم خسارت وارده به چهار تیر برق ناشی از برخورد خودرو اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

اسماعیل طاهری معاون عملیات شرکت توزیع برق وی بیان کرد: برخورد یک دستگاه خودرو در حوالی ساعت 6 صبح 23 خرداد موجب ریزش کامل دو تیر برق و قطع شدن کابل برق و سقوط ترانسفورماتورها نیز به دو تیر دیگر ترمیم و وصل برق آسیب زد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تعویض شبکه برق تا ساعاتی دیگر افزود: همکاران گروه ضربت با دو جرثقیل و آسانسور و امکانات و تجهیزات کامل در حال کار هستند و تقریبا 80 درصد از تعمیرات شبکه به پایان رسیده است. و به همین میزان مشترکین برق دار هستند.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه بیش از 30 میلیارد ریال خسارت مالی در این حادثه باقی مانده است، از صبر و شکیبایی شهروندان و مشترکان تقدیر کرد و گفت: از همه ظرفیت های عملیاتی استفاده کرده ایم تا خللی در مسیر ایجاد نشود. شبکه برق دو منطقه بندرعباس و مناطق مجاور آسیب نبیند، عملیات تعمیر شبکه بلوار امام حسین (ع) و بلوار سجادیه هم اکنون در حال انجام است.

این مقام مسئول با عذرخواهی از شهروندان و مشترکین یادآور شد: علت کار فشرده دو مداره بودن خطوط برق در این منطقه، خرابی ترانسفورماتورها، سقوط فونداسیون و خسارت زیاد است. در حادثه جدید بود و اکنون همکاران در گرمای خرداد مشغول انجام این عمل هستند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها