تمجید از بازی پرسپولیس و استقلال توسط پیشکسوت آبی ها

تمجید از بازی پرسپولیس و استقلال توسط پیشکسوت آبی ها

پرویز برومند دروازه بان و پیشکسوت استقلال در دیدار دوستانه تیم ورزش رسانه با تیم 2018 در گفتگو با خبرنگاران گفت: اینکه بعد از مدت ها دور هم جمع شدیم مهم ترین اتفاق و مصادف شدن آن است. با این بازی خیریه چیز خوبی است.

وی درباره مقام اولی استقلال در لیگ بیست و سوم گفت: واقعا خوشحالم. در جام باشگاه های تهران بود که پرسپولیس و استقلال همیشه تیم های اول و دوم بودند و تیم ملی فوق العاده ای داشتیم و امسال حساس شد. پایین و بالای جدول بین تیم ها دست به دست هم می دهند اما این موضوع جذابیت مسابقات را افزایش می دهد. خدا را شکر که بعد از مدت ها ورزشگاه را اینقدر شلوغ دیدم.

وی افزود: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد چون خیلی وقت پیش می گفتند پرسپولیس و استقلال هر چقدر قوی باشند تیم ملی ما قدرتمند خواهد بود. ما این را در گوشت و استخوان خود احساس کرده ایم و می بینیم که مردم به خاطر آن به ورزش علاقه بیشتری پیدا می کنند.

پیشکسوت آبی ها تاکید کرد: دوست دارم استقلال قهرمان شود اما هر دو تیم تا پایان هفته باید قهرمان شوند. من این هفته دیدم که آقای بیرانوند در مقابل هواداران چقدر خوب بود و در کل دروازه بان های لیگ دروازه بان های خوبی هستند. من هم چندین بار به حسینی تبریک گفته ام و قابل تقدیر است که او این شرایط را برای استقلال به خوبی از عهده گرفت. این کادرفنی و این تیم مثل یک قهرمان کار کرده اند و امیدواریم قهرمان لیگ شوند تا دل مردم را شاد کنند.

وی درباره موضوع داوری و فساد در لیگ نیز گفت: هر سال این اتفاق می افتد اما نمی دانم چه شد که الان کشف کردند.