تعریف و تمجید از ستاره پرسپولیس توسط کی روش

تعریف و تمجید از ستاره پرسپولیس توسط کی روش

مرتضی پورعلیگنجی درباره انجام برنامه های کادر فنی تیم ملی تحت عنوان ارزیابی فنی گفت: ابتدا باید بگویم از حضور در جمع ملی پوشان بسیار خوشحالم. با بازگشت کی روش به تیم ملی، مثل چهار سال پیش، هم بازیکنان و هم همه اعضای گروه خوشحال هستند چرا که هر کدام وظیفه خاصی دارند و بر اساس آن وظیفه کار می کنند. شاید کار و خستگی زیاد باشد، اما کل تیم با اشتیاق زیاد کار می کنند.

وی افزود: برنامه های تیم ملی با توجه به جزئیات به خوبی پیش می رود. در زمان حضور قبلی کی روش در تیم ملی با این شرایط آشنا بودیم و حالا که باتجربه شده ایم، راحت تر به این طرح ادامه می دهیم. اگر بخواهم به طور خلاصه بگویم واقعیت این است که همه تلاش می کنند تا بهترین عملکرد را در جام جهانی به تیم ملی بدهند.

پورعلی گنجی با اشاره به نظم و انضباط در تیم ملی گفت: در این سال ها که در فوتبال هستم با مربیان داخلی و خارجی زیادی کار کرده ام. جدا از مشکلات فنی، عامل موفقیت یک تیم نظم و اتحاد است. گرد هم آوردن یک تیم و ایجاد همدلی چیزی است که یک تیم برای موفقیت به آن نیاز دارد و این کلید موفقیت تیم های بزرگ جهان است.

مدافع تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی به خوبی آن شخصیتی را نشان داده که می تواند دوستی و صمیمیت را در تیم ملی ایجاد کند. بنابراین وقتی بازیکنی حتی در یک جلسه تمرینی تیم ملی حاضر می شود این را به خوبی درک می کند. خوشحالم که کی روش این احترام و همدلی را در تیم ملی ایجاد کرده است، این چیزی است که ما به آن نیاز داشتیم و با این اتفاق همه چیز ممکن است.

وی درباره بازی ایران مقابل اروگوئه و سنگال و امیدهایی که این دو بازی در بین اهالی فوتبال برای عملکرد شایسته تیم ملی در جام جهانی ایجاد کرده است، گفت: دو بازی بسیار خوب داشتیم. فوتبال ایران به چنین بازی هایی نیاز دارد. ما در حال حاضر بازیکنان بزرگی در تیم ملی داریم، اما بازی مقابل بازیکنان بزرگ دنیا همچنان می تواند به تجربه تیم ملی بیفزاید. ما در گروه آسانی نیستیم و هر حریفی که در جام جهانی حاضر می شود قطعا ویژگی های لازم برای حضور در چنین رویداد بزرگی را دارد اما دیدارهایی مثل اروگوئه و سنگال قطعا برای تیم ملی خوب است.

مدافع تیم ملی ادامه داد: طبق برنامه کادر فنی تیم ملی همانند دوره قبلی مسابقات جهانی قدم به قدم برای حضور در مسابقات آماده می شویم. در جام جهانی قبلی اگر بدشانس بودیم از گروه صعود می کردیم. الان هم با وجود اینکه رقبای قدرتمندی داریم اما هر چیزی ممکن است. حضور در جام جهانی برای هر تیمی انگیزه زیادی ایجاد می کند. در غیر این صورت ما در تیم ملی انگیزه مضاعفی برای کسب نتایج خوب مقابل رقبای خود داریم.

پورالیگنجی درباره انگیزه شخصی خود برای حضور در جام جهانی گفت: شاید کلیشه ای به نظر برسد اما حضور در جام جهانی آرزوی همه فوتبالیست های جهان است و این را نمی توان کتمان کرد. در مجموع همه بازیکنان می خواهند در همه تورنمنت ها در تیم ملی کشور حضور داشته باشند، البته در جام جهانی هم حضور ندارند.

وی گفت: خدا به من توفیق داده که از 15 سالگی پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و الان هم تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی مثمر ثمر باشم. در جام جهانی حتی اگر یک دقیقه فرصت بازی داشته باشم، تمام تلاشم را می کنم تا مثل همه دیدارهای گذشته بهترین عملکرد را برای تیم ملی کشورم ارائه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید