تمجید ویژه از دروازه بان افسانه ای کی روش

تمجید ویژه از دروازه بان افسانه ای کی روش

کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی مصر ماه گذشته به دلیل ناکامی در راهیابی به جام جهانی از سمت مربیگری تیم ملی فوتبال مصر استعفا داد. کوروش پس از 7 سال مربیگری در تیم ملی ایران راهی کلمبیا شد. این بازیکن پرتغالی دو سال هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت اما در نهایت اخراج شد.

کوروش هفت ماه پیش مصر را تصرف کرد. در این دوره کیروش فرعونیان را تا فینال جام ملت های آفریقا در سال 2022 هدایت کرد اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد. سرمربی پرتغالی در نهایت با شکست مقابل سنگال از حضور در جام جهانی 2022 قطر بازماند.

در همین راستا عصام الهادری دروازه بان اسطوره ای مصر که در 45 سالگی مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی 2018 روسیه شد، به تمجید از سرمربی پرتغالی پرداخت.

الهادری به همراه کیروش مربی دروازه بانان تیم ملی مصر بود. وی تجربه خود را با سرمربی سابق ایران اینگونه بیان کرد: در 7 ماه گذشته چیزهای زیادی از کیروش یاد گرفتم. او یک مربی در سطح جهانی است که به هیچ وجه در کار من دخالت نکرد.

وی افزود: هیچ شایعه ای مبنی بر دخالت کیروش در پرونده دروازه بان ها وجود ندارد، بلکه برعکس او بسیار حرفه ای بود و من کاملا آزاد بودم که در پرونده دروازه بان ها اقدام کنم.

دیدگاهتان را بنویسید