دروازه بان معروف کاندیدای ریاست جمهوری شد!

لوئیس چیلاورت، دروازه بان سابق تیم ملی پاراگوئه که با زدن ضربات پنالتی و چیدمان نامی برای خود دست و پا کرده بود، وارد دنیای سیاست شده و برای انتخابات ریاست جمهوری کشورش شرکت می کند.

جدا از گل درخشان خود، خوزه لوئیس چیلاورت، دروازه بان سابق پاراگوئه، به بدعت های درون و بیرون محوطه جریمه سبز شهرت دارد.

در پاراگوئه چیلاورت را یکی از اسطوره های فوتبال این کشور می دانند. چیلاورت ظاهرا تصمیم گرفت شانس خود را در دنیای سیاست امتحان کند تا از این محبوبیت عمومی استفاده کند. البته او در سیاست بی سابقه نیست. در گذشته انتقادات تند او از آلخاندرو دومینگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به جایی رسید که دومینگز از او شکایت کرد و چیلاورت در نهایت به دلیل افترا به یک سال زندان محکوم شد.

چیلاورت امروز با استفاده از شبکه های اجتماعی اعلام کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری کشورش در سال 2023 است. انتخاباتی که در آوریل 2023 در پاراگوئه برگزار می شود.

چیلاورت در بیانیه‌ای به همین مناسبت نوشت: «پس از بررسی طولانی جنبه‌های مختلف، به این نتیجه رسیدم که مسئولیت ساختن پاراگوئه بهتر را بر عهده دارم. به همین دلیل تصمیم گرفتم کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری پاراگوئه به طور رسمی اعلام کنم.

دروازه بان معروف کاندیدای ریاست جمهوری شد!

اسطوره فوتبال پاراگوئه از پوستر رسمی خود برای حضور در انتخابات رونمایی کرد. در پشت صحنه این پوستر تصویر او با پیراهن دروازه بان تیم ملی پاراگوئه و همچنین تصویری از یک بولداگ دیده می شود. چیلاورت زمانی که برای پاراگوئه بازی می کرد به بولداگ معروف بود.

دیدگاهتان را بنویسید