ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تا ۲۹ اردیبهشت تمدید شد

ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید شد و بر این اساس متقاضیان تا 9 اردیبهشت مهلت دارند تا از بین 14 خودروی وارداتی خودروی خود را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری موج


طبق آگهی سیستم یکپارچه خودرو واردکنندگان ثبت نام شده اسفند 1401 از روز دوشنبه 24/02/1403 لغایت ساعت 23:59 روز چهارشنبه 26/02/1403 فرصت انتخاب خودرو را باز کردند که این مهلت تا شنبه 29 اردیبهشت 1403 تمدید شد.

در این مرحله داوطلبان می توانند از بین محصولات اعلام شده زیر اولویت را انتخاب کنند. لازم به ذکر است در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اولی است که در اسفند ماه 1401 حساب خود را مسدود کرده اند.

کلیه شرکت‌های واردکننده باید مقررات اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان رعایت کنند.

در این مرحله تخصیص خودرو بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخاب خودرو انجام می شود.

آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی خودرو را انتخاب کرده اند و گزینه عدم تخصیص را در پورتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق، خودروی جدیدی را انتخاب کنند.

بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

فقط تا امشب آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه است



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها