جان و سلامتی خود را فدای ایران کردند

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802919

دلاورمردان مبارزه هنگام عیادت از جانبازان 8 ساله دفاع مقدس چه گفتند؟

رئیس فدراسیون کشتی، کادر فنی و قهرمانان کشتی به همراه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی برای 8 سال پاسداشت دفاع مقدس مهمان جانبازان ضایعه نخاعی بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی، کادر فنی و قهرمانان کشتی به همراه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی روز گذشته همزمان با حضرت فاطمه زهرا(س) میهمان پیشکسوتان ستون فقرات بودند. ضایعات بند ناف، 8 سال دفاع کردند، آنها به عنوان قهرمانان واقعی مقدس و نمونه های صبر و استقامت بودند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این نشست گفت: توفیق و روز ما این بود که امروز در خدمت پیشکسوتان عزیز آسایشگاه ثارالله باشیم و فراموش نکنیم که مدیون چه کسانی هستیم و این عزیزان چه دلاوری، دلاوری و دلاوری دارند و آب دارند. “

وی ادامه داد: امروز اینجا هستیم تا به ما یادآوری کنیم و از ما غافل نشویم، زیرا به مرور زمان خیلی چیزها را فراموش می کنیم و اگر گذشته را به یاد نیاوریم برای آینده بهتری تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: این عزیزان اول برای خدا رفتند بعد برای اسلام و کشورمان و بچه های ما که به اینجا آمدند اول برای خدا آمدند چون اگر کار برای خدا نباشد ماندگاری ندارد.

منشی گفت: فکر می کنم بچه های ما در وهله اول در حال پیشرفت هستند چون روحیه رزمنده ها را می شناسم. چون من در 30 سال گذشته از این فضاها عبور کرده ام و برای من اینطور بوده است، زیرا قبل از مسابقه یادشان می آید چه کسی منتظر آنهاست و خوشحال هستند.

وی ادامه داد: وقتی این پرچم سه رنگ برافراشته می شود خیلی ها از آن خوشحال می شوند و بهتر است یاد بگیریم که اگر می خواهیم کاری کنیم اول باید برای خدا باشد.

منشی در پایان گفت: در این مراسم حرکات زیبایی انجام شد. یکی از این دوستان ورزشکار زورخانه ای که اینجا بود، اخلاص، تقوا و دین نشان داد که ورزشکار باستانی باید چه تیپی داشته باشد و حتی آنهایی که برای تماشای می آیند باید چه باشند و نشان داد که این ورزش برای پیشکسوتان بسیار ضروری است و چگونه است. روحیه بچه های ما خوب بود با تشکر از بنیاد شهید که این دیدار را فراهم کرد.

بیانات قهرمانان کشتی در دیدار از پیشکسوتان 8 ساله دفاع مقدس

تعدادی از قهرمانان کشور و مربیان کشتی در مورد این مسابقه اظهار نظر کردند.

محمد بنا: حضور ما در اینجا عشقی بود که آقای دبیر به ما داشتند که بیایند و به دیدار این عزیزان بیایند و طبیعتاً در آن سالها خیلی از عزیزانمان را به عنوان شهید از دست دادیم و خیلی از عزیزانمان را به عنوان جانباز در کنار خود داریم. این هدیه ای از جانب خداوند است که با ما هستند و بدنشان چشمان ما را باز کرده است تا بدانیم چه عزیزانی در کنارمان داریم. وقتی پرچم کشورمان برافراشته می شود یاد لحظه شادی این اقوام می افتم.

حسن یزدانی: فدراسیون برنامه خوبی تدارک دیده تا همه ملی پوشان بتوانند به قهرمانان واقعی کشورمان خدمت کنند. عزیزانی که در آسایشگاه ثارالله حضور یافتند و جان و سلامتی خود را فدای خاک و ناموس کشورمان کردند و به پاس از خودگذشتگی آنها نیز موظف بودیم در خدمتشان باشیم و خسته نباشیم و با آنها ادب کنیم. عزیزان.

امیرحسین زارع: امروز یه اتفاق خیلی خیلی قشنگ افتاد امروز واقعاً فهمیدم که قهرمانان و قهرمانان واقعی این مرز و بوم شهدا و جانبازانی هستند که با عشق و علاقه ای که در وجودشان بود با جان و دل برای این مرز و بوم زحمت کشیدند که مهم ترین چیز است و به امید روح شهدا. شاد باشید و سلامتی این عزیزان خدای ناکرده با دعای خیر این عزیزان و عنایت خداوند متعال می توانیم دل مردم را شاد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا نگه داریم.

وی افزود: پیشکسوتان عزیز علیرغم اینکه درد و رنجی را متحمل شده اند، اما در ورزش کشورمان مشغول هستند، به ویژه اینکه کشتی به عنوان یک ورزش قهرمانانه، ملی و اول کشورمان مورد توجه ویژه قرار گرفته است. برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و هر کجا که هستند دلشان شاد و دعای خیرشان ما را همراهی کند.

عرفان الهی: ما خدمت پیشکسوتان عزیز آمدیم و وظیفه ما بود که به اینجا بیاییم و دعا کنیم که پرچم کشورمان را در مسابقات جهانی و المپیک به اهتزاز در بیاوریم و دل مردم را شاد کنیم. واقعا فکر می کنم همه این کار را نمی کنند تا سلامتی و جوانی خود را برای کشور بگذارند، خیلی سخت است، امروز صحنه هایی دیدم که ناراحتم کرد. صمیمانه از ایشان سپاسگزارم و امیدوارم با دعای ایشان موفق باشیم و بتوانیم بیشتر در خدمت این عزیزان باشیم.

مجتبی گلیج: توفیق خدمت به جانبازان 8 ساله دفاع مقدس را داشتیم. بسیار خرسندیم که در خدمت این عزیزان هستیم و قدردان زحمات آنها با یک شاخه گل هستیم که برایشان اندک است. خداوند با دعای ایشان در مسابقات پیش رو پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورد.

وی افزود: این عزیزان خود ورزشکار بودند و بیشتر ورزش های باستانی انجام می دادند و کشتی در بین آنها رواج دارد و از شناخت قهرمانان ملی خوشحال شدیم و از این مسابقه برای سفر بهتر نیرو گرفتیم.

میرعمادیان سرمربی تیم ملی: آمدیم خدمت جانبازانی که جوانی و جان خود را در خدمت و پاسداری از این مرز و بوم گذاشتند. وقتی به چهره آنها نگاه می کنیم به یاد می آوریم که این عزیزان با جان و دل آمدند و نگذاشتند هیچ نقطه ای از خاک این میهن به دست دشمن بیفتد. ما باید قدردان آنها باشیم. برایم جالب بود که بچه ها را هم به اسم می شناختند و کشتی ها را تماشا می کردند و حتی تکنیک هایی که اجرا می کردند را تک تک به بچه ها می گفتند. حتی یکی از این پیشکسوتان به حسن یزدانی گفته بود که باید این تکنیک را با حریف آمریکایی خود اجرا کند. این دید وسیع این عزیزان برایم جالب بود.

کامران قاسم پور: به دیدار جانبازان آسایشگاه ثارالله آمدیم. اتفاق خیلی خوبی بود، این اقوام را از نزدیک دیدیم و حالشان را جویا شدیم. قهرمانان واقعی آن عزیزانی هستند که شجاعت مقابله با دشمن را در جنگ داشتند تا بتوانیم در آسایش زندگی کنیم که مایه افتخار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید