دعوت صاحبان قهوه گرگانی از سوی «آمیکرون»/ سلامتی مردم فدای سودهای کلان!

ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793833

با نزدیک شدن به شب یلدا، متاسفانه تبلیغات شب یلدا در کافه های گرگانی مملو از فضای مجازی مصرف کننده است و برخی وبلاگ نویسان فعال در این زمینه چشم خود را بر روی این گونه کاباره های غیربهداشتی می بندند و مردم را به حضور دعوت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، با ورود جدی دولت سیزدهم به موضوع واکسیناسیون همگانی و در دسترس بودن واکسن تاج تاج برای گروه های سنی مختلف، آمار تاج خوش و رو به زوال در کارت های تاج کشور گنجانده شده است. .

تاجی که در گذشته ثابت شده است، هر زمان که آن را از دست بدهید، قطعا شگفت زده خواهید شد و برای جبران آن باید هزینه های هنگفتی مانند از دست دادن جان عزیزان یا مدت طولانی در رختخواب را بپردازید.

اما موضوعی که از زمان شروع بیماری عروق کرونر در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است، بحث فرهنگ عمومی در کنار فرآیند واکسیناسیون بوده است، زیرا هر چقدر هم که روند واکسیناسیون خوب باشد، نمی توان در برابر سطح پایین پروتکل های بهداشتی مقاومت کرد. ویروس بد زنده ماند.

گلستان اکنون با وضعیت پایداری تاج روبه رو است و نقشه تاج استان را آبی رنگ کرده است و این روزها خانواده های بیشتری می توانند عزیزان خود را احساس کنند و کمتر خانواده ای در گلستان غم از دست دادن عزیزشان را می کشند.

جنگ با ویروس های ناشناخته یا تازه متولد شده وارد مرحله جدیدی شده است و علاوه بر اینکه هر روز گونه جدیدی از تاج در نقاط مختلف جهان کشف می شود، این روزها آمیکرون سر زبان ها افتاده است.

چند روز پیش مقامات ایرانی از شناسایی اولین بیمار آمیکرون خبر دادند و دوباره زنگ خطر شیوع یک بیماری جدید در کشور را به صدا درآوردند که هشدارها در مورد روند کاهش انطباق با پروتکل‌های کرونا را نادیده گرفتند.

روز شنبه بود که استاندار گلستان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در گلستان نسبت به گذراندن شب یلدا هشدار جدی داد و این احتمال وجود داشت که در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و برگزاری چندین کاباره، کرونای آبی گلستان تغییر کند. رنگ

با نزدیک شدن به شب یلدا متاسفانه تبلیغات جشن یلدا در کافه های گرگانی فضای مجازی مصرف کنندگان را فراگرفته است و متاسفانه برخی وبلاگ نویسان فعال در این زمینه چشم خود را به روی چنین مهمانی های غیربهداشتی می بندند. تعطیل می کنند و با این شرایط مردم را به بازدید از کافه های گرگان دعوت می کنند.

نقش دستگاه‌های بهداشتی و نظارتی در عملکرد این کافه‌ها و تأثیر این چرخه‌ها در افزایش تعداد بیماران غیرقابل انکار است و این مورد انتظار برخی از کارکنان این روزهاست که لباس فرشتگان سفید در خط مقدم جبهه کمی راحت‌تر کار می‌کنند. کنترل بیشتر بر عملکرد برخی از سوداگران دارایی که با بی توجهی به سلامت انسان و جلوگیری از توقیف برخی از قهوه خانه ها و رستوران های گرگان بدون مجوز و نظارت بهداشتی اقدام می کنند.

نکته جالب دیگری که این دعوت های مجازی دارند این است که هزینه های قابل توجه حضور در مراسم های بسیار معمولی را افزایش می دهند و سوال دیگری که مطرح می شود این است که آیا برگزاری چنین مراسمی می تواند قیمت مشخصی داشته باشد و نشان دهنده نظارت قوی بر آیا شما هم مانند بخشی از گروه ها عملکرد صنفی دارید. ?

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید