جریمه های سلیقه ای پلیس کاهش می یابد

رئیس پلیس راهور فرجا در گفت و گو با خبرگزاری موج;

رئیس پلیس راهور فرجا گفت: در حالی که تلاش می کنیم با انجام بازرسی از جریمه های خودسرانه جلوگیری کنیم، امیدواریم با هوشمندسازی این فرآیند، ایرادات را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم.



سید تیمور حسینی فرمانده انتظامی شهرستان فراجا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی آژانس اطلاعات وزارت امور خارجه وی در خصوص ظرافت سلیقه ای که گاهی در جامعه با آن مواجه می شویم، تصریح کرد: اصولاً در اعمال مقررات نباید سلیقه ای بود و در این مسیر تلاش می کنیم میزان دخالت انسان ها را کاهش دهیم و هوشمندی این سیستم ها را افزایش دهیم. دادن

وی با بیان اینکه از تمام ابزارهای نظارتی که در اختیار داریم استفاده می کنیم تا با جریمه های خودسرانه در جامعه مواجه نشویم، تصریح کرد: متخلف باید نه کمتر و نه بیشتر بر اساس قانون و مقررات جریمه شود و مشمول قانون شود. قانون

رئیس پلیس راهور فرجا گفت: راه حل این مشکل حرکت به سمت استفاده از سامانه های هوشمند است که در حال انجام است و انشاالله بتوانیم این مشکل را تا حد قابل قبولی حل کنیم.

سامانه شکایت از کار افتاده جریمه جاده ای به زودی فاش می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی راهور فرجان درباره سامانه نبود شکایت از جرایم راهنمایی و رانندگی گفت: کسانی که می گویند ما نبودیم و اشتباها جریمه برای ما صادر شده است، حالا راه حل این است که حضوری به واحدهای بازپرسی مراجعه کنند. نیاز به بازدید و زمان دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری به دلیل صرف وقت و هزینه برای طرح شکایت این موضوع را پیگیری نمی کنند، گفت: در این راستا معاونت فناوری و اطلاعات پلیس راهنمایی و رانندگی به دنبال سامانه ای برای راه اندازی سامانه ای است که مردم انجام می دهند. مجبور نیستید برای مدتی درخواست دهید اعتراض خود را به صورت آنلاین شخصاً در منزل یا محل کار خود ثبت کنید.

سردار حسینی بیان کرد: نتیجه این اعتراض نیز به صورت اینترنتی اعلام می شود و مردم می توانند به صورت آنلاین از نتیجه مطلع شوند، در نهایت یا جریمه تغییر می کند یا مدارک به آنها نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی طرح ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی برای موتورسواران و عابران پیاده

خودروهای بی کیفیت سالانه جان افراد زیادی را می گیرند

به موازات افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی، کمپین «نه به جرایم رانندگی» نیز در حال انجام است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها