جواد نکونام دست روی تخت جمشید گذاشت

جواد نکونام دست روی تخت جمشید گذاشت

پس از جدایی از فرهاد مجیدی، بسیاری بر این باور بودند که جواد نکونام هدایت استقلال را بر عهده خواهد گرفت و کاپیتان سابق تیم ملی روی نیمکت تیم محبوبش خواهد نشست. جواد حتی با مدیران استقلال مذاکره کرد اما در نهایت پیشنهاد ماندن در فولاد برای فصل آینده را رد کرد. مدیران فولاد همچنین به نکونام قول دادند که تیم را به سطح قهرمانی برساند و بازیکنان مورد نظر جواد را به اهواز بیاورد.

نکته جالب در لیست نکونام برای فولاد حضور چند بازیکن پرسپولیس است. سرمربی سرخ پوشان اهواز برای فصل آینده بازیکنانی از پرسپولیس می خواهد و به مدیران این تیم اعلام می کند تا برای جذب این نفرات آماده شوند. بازیکنانی مانند سعید آقایی، رضا اسدی، حامد لک و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که نکونام روی آنها دست گذاشته و می خواهد جذب کند.

ایگی، اسدی و پهلوان قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کردند و حامد لاک بعد از حضور بیرانوند در پرسپولیس با این تیم فسخ کرد. گفته می شود مدیران فولاد در مذاکرات اولیه خود با این افراد پیشنهاد مالی بسیار خوبی به آنها داده اند و به احتمال بسیار زیاد در فصل آینده شاهد حضور بازیکنان پرسپولیس در فولاد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید